Hotspurs jg Med juniorer då eller ? För en ‘knekt’ är ju en knekt oavsett svensk eller Nordamerikan…….. men visst vore fantastiskt om några fler juniorer kan få chansen….. sen ska dom förstås hålla kvaliteten också.
Kjeppkinesen Metallica Dessutom kommer det bli ett drev kring att vi plockar in en tidigare KHL-spelare. Det är väl det enda som jag känner tar emot. Att det kommer bli ett jävla liv. Tror ni Kovax blir kvar?
DragskottsDan Kjeppkinesen Tror han blir kvar. Han har gjort det bra men tror fortfarande han har några nivåer till. Om AIK går upp lär han väl självmant bryta kontraktet och gå dit..
Sillen K-man japp, vi får förutom att de såklart betalar hans lön en mindre summa per månad för Hävelid. Aronsson vet jag inte
K-man Jocke Förstått det som att vi fick en slant för AA. Som för övrigt gjort lika många mål (1) på tre matcher som på två säsonger hos oss.
Kjeppkinesen DragskottsDan Om AIK går upp lär han väl självmant bryta kontraktet och gå dit.. Det sjuka är att det inte alls är omöjligt. AIK är galet bra just nu. Och om de faktiskt går upp kommer de rycka i Kovax och han skulle aldrig tacka nej till AIK. Hemska tanke.
Lukkinen Kan inte tänka mig att Kovács har en klausul i sitt kontrakt att han får gå från ett SHL-lag till ett annat.
Kjeppkinesen Lukkinen Kan inte tänka mig att Kovács har en klausul i sitt kontrakt att han får gå från ett SHL-lag till ett annat. Det löser Kovax genom att göra sig omöjlig här så vi måste släppa honom.
SIFFET Kjeppkinesen Tror de är goda chanser att han blir kvar, har väl precis köpt hus här och har ett ganska stort umgänge här i stan utanför hockeyn!
Lokalpatrioterna Kjeppkinesen Jo hans tjej är just klar med sin utbildning i Stockholm och han umgås i fina kretsar här i stan så han ser ut att trivas. Sen kan nog allt förändras om AIK går upp. Han är verkligen seriös i sitt supporterskap.
Ivan Thebourne Holmertz är en väldig talang men det är ingen man ska bygga laget kring, han ska byggas upp för NHL och så kan vi bara hoppas han väljer cluben när han flyttar hemåt igen