Bowmore LaumannBingo Ändå gjort 4 mål på sina första 11 AHL matcher denna säsong. En jättechansning så klart men med vårat prikära läge kanske vi inte har råd att inte chansa.
Vtown LaumannBingo de hade inte Max Martin heller, och ja själv gillade inte den värvningen alls. Men han har vart topp 4 back utan problem än,
LaumannBingo Vtown Samtidigt hade han en halv säsong i HA där han ändå bevisat att han klarar spelet på stor rink
Rob Känns ju som ett alternativ om man nu var intresserade av killen i Västerås och ska ha in ytterligare en forward.
East Jacke nä men dryg är jag väl inte och så långt bak är inte inläggen heller? Ville bara att du skulle läsa max ett dygn bak så är du med 😊
MrNebbiolo Nu vill jag att vi är seriösa här, efter att Ekmark kommit in och Elie nu spelar igen. Det måste vara givet att Johan Johnsson är petad nu? Killen gör ju inte ett rätt? Vinner inte ens tekningarna längre? Ekmark tar alltså 7 av 7 idag.
Mranonymous MrNebbiolo håller med , Johnsson känns som han blir sämre och sämre faktiskt. Tycker han blivit det sen han fick barn. Var stabil i början med hofbauer och bouma
Kjeppkinesen MrNebbiolo Vinner inte ens tekningarna längre? 60% idag. Tycker han kämpar på bra. Men han skulle behöva nåt bättre på kanterna. Tycker de fick bättre tyngd med Törna där, apropå en spelare som inte gör några rätt. Men! Langa in ett nyförvärv nu!
Bowmore MrNebbiolo Johnson tycker jag ändå är rejäl och stabil och gör sitt jobb i 4:e kedjan. Du tycks ha ett agg mot honom från första början och jag har svårt att se honom som syndabock för våran svaga säsong. Tyckte han gjorde sitt jobb idag ändå.
Kjeppkinesen Mranonymous Gött! Då sparar vi lite stålar som vi kan lägga på damlaget till nästa säsong!