Säg förlåt! Edit
Innan du gör något, läs detta innan ni bestämmer er om vad ni tycker om mig. Jag menade allvar med att jag kommer bättra mig, jag har tagit åt mig av kritiken, på allvar. Det är aldrig försent att bättra sig, de som valde att lämna pga mig kan alltid, komma tillbaka och jag hindrar dem inte till att göra det.
Mitt inlägg där jag nu senast skrev ett ber om ursäkt från mitt ANDRA enda konto, blev avstängd direkt. Så har behövt göra en tredje. Det var menat på allvar, inte för att vara ironisk eller så. Det lovar jag, så ge mig en ärlig chans att bevisa det.
Jag kommer inte spamma med bilder, gifs eller inlägg med orelevant innehåll. Kommer inte heller bombardera med svar med relevant innehåll. Likaså kommer jag följa strömmen i tråden. Är det ett 2 dgr gammalt inlägg eller liknande så kommer det inte svaras med ett inlägg. På hedersord, det menar jag genuint.
Jag säger inte detta för att “slingra mig ur”, utan jag handen på hjärtat ber om ursäkt för mitt beteende, bemötande och hanterande av kritik helhjärtat.
Jag har fått 2 genuina varningar från admin. Aldrig skriftligt fler, vilket jag kan tycka ska ligga till grund för permanent avstängning. Totalt sett är det 3 varningar kvar för det, 3 chanser till, men jag ber bara om EN.
Väl mött!🤌🏻