Tänkte att vi kunde ha en liten hörna där man kan spy galla när man är extra arg. Ni vet som när spelet sett likadant ut de senaste fem åren. Känn dig fri och släpp loss vreden härinne. Ni vet den där vreden som finns kvar i kroppen även efter match som du vill befria när match tråden inte länge känns aktuell.

Jag är inte arg. Jag är ledsen ända in i själen efter den här inledningen. Jag tycker att det ser värre ut än den omtalade Tommy-inledningen

Jag vet att många är arga. Min första fråga härinne är kommer bägaren rinna över för er om vi återigen slutar i ingenmansland? Att den gör det on vi åker ut tar jag för givet .

jg öhh i anslutning till match kommer jag klaga/hylla i mqtchtråden.

Arg, ledsen och övergiven

NimaVonSlätta

Nej. Vi har samma lag som förra säsongen så att hoppas på underverk är helt fel enligt mig

NimaVonSlätta Jag vet att många är arga. Min första fråga härinne är kommer bägaren rinna över för er om vi återigen slutar i ingenmansland?

Än så länge är bägaren halvfull. Hur det än kändes efter dessa fem bedrövliga är så var det ändå en glädje att hamna i ingenmansland än i ett negativt kval.

Förluster glömmer jag fort medan vinster bär jag med mig länge.

Nils jag är kluven där visst man har följt hockey sedan årskurs sex och nu har vi huserat i högsta ligan länge förutom det året vi åkte ur. Men jag tycker nog det värsta med att åka ut skulle vara en stor hockeyaren som står halvfull, pengar som kommunen förlorar samt alla stackare som antingen jobbar med Lhc på heltid/deltid, samt att chansen att komma tillbaka är pytteliten.I Å amdra sidär är ingenmansland isig fan inte ett roligt monster att handskas med hur länge somhelst.

• Nils svarade på detta.

NimaVonSlätta Det värsta med att åka ut skulle va att aldrig mäkta med att ta sig upp igen. Nä då kändes ingenmansland mycket skönare. Och ej förglömma att vi fortfarande var nr 12 av landets alla hockeylag. Det finns ju en hel drös med hockeylag i Sverige, och vi visar att vi hör hemma bland eliten.

Bra! Då kan förhoppningsvis sillytråden återigen användas för silly och inte som allmän slasktråd.

Fy fan.. kommer misshandla denna tråd med inlägg..

alfie inte mig emot. Brukar faktiskt gilla när du är sådär arg som bara vi blattqr brukar kunna vara. Haha

När vi äntligen får ett anfall så hjälper Little Frölunda att rensa ut puckjäveln ner till Högberg!! Fan!!!!

Har bara soelats 4 matcher men fy fan den positiva känslan man hade inför säsongen är verkligen som bortblåst!!! Samma visa varje år! QKEN!

Idag lägger jag ner allt fokus på Clubens sönderfall och fokuserar all ilska på de här två jävla avskrädena till domare! Usch