JakeC Är detta hockey jag kollar på? Spelidé vad som helt Östman vafan är det för hockey jag bevittnat år efter år
Jocke Högberg släpper snart in en puck bara för att. Står på huvudet för att se sånt där.. Och nu Ellie. ÄNNU värre!
Sprallig_pojke Supportrar blir förbannad kring den sista händelsen att Elie missar, men inte Östman.. Jävla pajas!
SargUt Sluta gnäll på våra Junisar, domarna däremot har verkligen serverat Frölunda 3p på ett fat. Tycker vi trots det är bättre än sillstryparna!
Lukkinen Så, Frölunda har gjort alla sina mål i samma felaktiga matchstraffs-PP, vi fick förstås inget matchstraff med oss för deras tydligare huvudtackling och på det missar vi tre öppna mål. Har jag missat något nu?
Sprallig_pojke Anonymous6 Men lägg av, han skall ju definitivt inte stå och le samt skratta, visa lite frustration istället.
P22 Nu är vi där igen med målen som jämt och ständigt krånglar till det för LHC. Det tar aldrig slut. Säsong för säsong. Helt jävla ofattbart. den här gången är det INTE Östman. Det är spelarna på isen som ska göra jobbet!!