... alfie haha..definitivt inte, men dom var verkligen inte bra. Leksands försvarsspel var undermåligt och Växjö var riktigt dåliga. I Växjös fall spelar det ju ingen roll, de kommer ju ändå till sist vara där uppe i toppen…det kommer inte vi. 😀
Metallica Hoppas att Eddie Larsson spelar på sin normala nivå ikväll. Räknar med att han drar en huvudtackling på en medspelare. Står väl och cross checkar Alsing i ryggen halvvägs in i matchen. Han får därefter ++++ av Bergsten i Corren.
Osten I och med katastrofkänslan här inne efter ⅔ vinster skulle jag vilja se hur Oskarshamns forum ser ut just nu. Ajajaj
Kjeppkinesen Osten Mycket bra! Vill han inte spela så ska han inte behöva spela, det är typ psykisk misshandel.
LaumannBingo @“edenbrah”#p50091 Bra att Bystedt får se att man inte kan lalla runt. Samtidigt vet jag inte vad jag tycker om att man hattar runt med formationerna hela tiden. Ja en dålig match men man borde ändå ge det mer än en match att få sätta sig
Osten Kjeppkinesen är kluven. Har han dålig attityd: bänken direkt. Dåligt självförtroende: kan bli sämre pga detta
Kjeppkinesen Osten är kluven. Har han dålig attityd: bänken direkt. Dåligt självförtroende: kan bli sämre pga detta Bryter han ihop för att han blir bänkad i SHL så kan han redan nu säga adjö till sin NHL-karriär. Jag ställer mig frågande till Bystedts karaktär och vinnarskalle. Hur stark är han mentalt? Det lär vi märka nu.
Mosvaka Franckie Burns Blir ju lite så med en tunn trupp, svårt att motivera att sätta folk på läktaren och ställa upp med lediga platser… Finns ju inte direkt några som är redo från J20 heller.
alfie Optimalt nu vore om Wagner tar chansen och Bystedt blir förbannad och kör som en idiot när han väl får komma in.
[raderad] Vi har ju räknat Bystedt som en av våra ledande spelare denna säsong så vore tråkigt om han inte kommer igång.
Kjeppkinesen Det är både skrämmande och lite pirrigt att man inte vet vilket LHC som kommer ut på isen ikväll.
East Om jag har förstått allting rätt och Leksands IF är bakfulla inför dagens match och vi inte vinner det här då får fan @Kjeppkinesen ta varannan vatten mellan sina inlägg?
Kjeppkinesen East Om jag har förstått allting rätt och Leksands IF är bakfulla inför dagens match och vi inte vinner det här då får fan @Kjeppkinesen ta varannan vatten mellan sina inlägg? Mycket kan jag gå med på, men där går gränsen!