Nils jg Nog var det där bara en dröm? Vakna du fint sedan? 😉 Jag är vaken och ser fram emot denna match, hur svårt kan det va att stänga ner MODO, och visa att vi är det bättre laget.
HNez Nils För mig är alltid LHC en storfavorit. Ska du någonsin ge mig en gåva, kan du ge mig bara 1ml av ditt förtroende för detta laget…
HOCKEY Kanadickkedjan upp till bevis! Jag tror på en hypertaggad Leier som vispar in en puck liggandes till slut.
Lukkinen Spontant vill jag nog påstå att formationerna nu ser ut så som jag själv hade valt att formera dom med tillgängligt manskap. Fantenberg in om ett par veckor blir ett jävligt fint tillskott.
Nils HOCKEY Ja äntligen får vi se vår Kanadick kedja in action, vi får väl hoppas att de har blivit lite samspelta, även om de endast tränat tillsammans. Det kan ju ta några matcher innan de blommar ut fullständigt.
Lukkinen Nils Det kan ju ta några matcher innan de blommar ut fullständigt Om det sker över huvud taget 😉 Upp till bevis för framförallt Leier. Nå får han chansen. Tar han den?
MrNebbiolo Alltså helt ärligt när man tittar på båda laguppställningarna så ska vi bara vinna. Allt annat är en riktigt dålig prestation. Alltså helt seriöst hade jag inte plockat någon alls från deras lag i samma roll hos oss. Deras två sista backpar och kedjor är ju ett skämt. Ska laget lyfta är det precis sådana här matcher man ska vinna med 1-3 eller 2-4.
[raderad] MrNebbiolo håller med men är man inte 100% påkopplade idag blir det torsk. Modo kommer gå ut stenhårt första 10
HNez [raderad] Det är just detta, Modo omgång 24 känns väldigt mer garanti än deras Omgång 2, än har inte det riktigt lagt sig att de är tillbaka, så de kommer gå ut STENHÅRT.