alfie

Någon skrev att Cluben i snitt säljer 800 biljetter på en matchdag så tror på fler! Kan nog bli 6500-6800

Kallzon Tror mycket beror på morgondagens utfall, storvinst eller bra spel kommer dra en tusen extra pers till lördag (min gissning), då kan vi räkna med 7500~~

Nils

Jo.. Men bör vi inte mäta just fuktighet då istället för PH-värde?

• Nils svarade på detta.

alfie 5137 biljetter sålda enligt inlägg på insta för 20 minuter sen. Blir nog en bit över 6000 på lördag trots allt

Det låter ändå ganska lovande. Oskarshamn är inget motstånd som drar folk direkt.

Någon som vet ifall Stålhammar har tillträtt ännu?

Hockeytröjan Jo.. Men bör vi inte mäta just fuktighet då istället för PH-värde?

Du tror inte att fuktigheten inte skulle synas på ett lackmuspapper. Jag tror nog att ett papper som kan absorbera kan ge utslag om fuktighet eller ej.

Kjeppkinesen Om du har invändningar kring det så kan du bajsa dig själv i munnen.

Antar att det också är ett uttryck myntat av Sun Zi?

alfie Mer än dom flesta lagen tar in i sina arenor m.a.o 😊

Strategen Antar att det också är ett uttryck myntat av Sun Zi?

Nej, det där är myntat av min fyraåriga brorson Heinrich. Han är en jävel på pussel.

HOCKEY jag vill ta rygg på @X-(:)-X-y , starta en swishkampanj för att kunna fylla Tröjans och Nisses loge (från en annan tråd) med lackmuspapper som de kan klippa till konfetti och kasta när Kreü gör sitt hattrick 🥳

Hahaha, snacka om att premiärnerverna är utanpå kroppen bland många LHC-fans och supportrar när matchtråden spårar ur om allt från bengalböter till hur man mäter fukt kontra Ph-värde. Älskar det ❤️

Imorgon bitti står man förmodligen i egen hög person och gör primal-grimasher i spegeln utav nervositet också.

3-3, vi vinner i OT. Nu börjar halvåret av ångest och dålig sömn!

Slottsvakten Äh det är lugnt nerverna, vi ska ju bara åka ner till Huskvarna och ta hem tre poäng. Svårare än så kan det väl inte va. Detta år blir det ingen ångest när LHC tar poäng efter poäng. Men visst kommer vi att förlora matcher denna säsong också, men inte så många att det blir en vana att gråta sig till söms.

Har man fått upp för mycket hopp efter den fina insatsen mot Örebro?

Förmodligen kommer man antagligen gå på moln eller vara självmordsbenägen imorgon runt 21.15. Detta trots att det man innerst inne vet att det är omgångar kvar överflöd av SHL och att streckstriderna inte avgörs i omgång ett.

Spännande att se hur backsidan klarar sig i skarpt läge. Fortfarande inte övertygad där.

PapaEmeritus

HV kommer komma ut i rasande takt till en vild hemmapublik men kommer i vanlig ordning inte in på mål, får en utvisning i röven och 0-1 LHC efter första.

Ett försvarsmisstag leder till 0-2 sent i andra.

I tredje vaknar HV och gör 1-2 efter 14 minuter, men orkar inte hela vägen och LHC kan promenera in 1-3 i öppen kasse.

Mittzon Har man fått upp för mycket hopp efter den fina insatsen mot Örebro?

Det gäller att försöka göra som Östman och andra säger, inte flyga för högt efter en bra prestation och inte sjunka för lågt efter en dålig…. Lätt att sväva iväg efter den matchinsatsen…

Game Day! Vi vinner med 5-1 (eller möjligen 4-0). Om inte så vill jag att admin tar bort mitt konto omgående!