Synd! Helt fenomenal Högberg sedan får HV göra ett enkelt mål . Inte mycket att göra åt.
HV71 - Linköping, 14/9 - 19:00 (TV4 Sport Live 4)
Skönt att tv4 inte låter mig se misären
Detta är bland det absolut sämsta jag sett på länge. Fyfan, snacka om att döda biljettförsäljningen inför lördag.
Så här blir det när man försöker spela hockey heeeeelt stillastående!!
Det var ju kul att en var optimistisk innan matchen iallafall.
Vi är sämre i varenda jävla situation. Precis som i fjol och året innan det och året innan det.
Visst att det bara gått en match…men jag är fan trött på Östman. Händer ju ingenting….
damphunden Det var ju kul att en var optimistisk innan matchen iallafall.
Du ska se att Nils kan hitta godbitar i detta
- Redigerad
Seriöst, vad har man gjort i förberedelserna för den här matchen?
Tränat på att chippa ut en lobb i mittzon och bortre forward ska försöka åka ikapp? Eller att forwards ska stå stilla istället för att ha fart?
Nej fyfan
Det har snackats högre kravställan, då ska det absolut inte vara okej med en sån här insats i premiären…
Tre minuter kvar av matchen, man kan ju tro att laget borde visa lite desperation, men fuck heller. Alla ser jävligt bekväma ut och glider mest och dödar tid.
Sjöqvist har som sagt lagt en rak 1a på denna matchen.
Vad blir publiksiffran på lördag då? 5500?
det är så fruktansvärt tråkigt att hålla på detta lag, har börjat tröttna.
Hur kan man skita i den utvisningen
Lägg ner nu för fan sjöqvist!!!! Solklar 2a!!
Haha alltså Linköping förhelvete. Ni förstår väll också att HV gärna bara åker runt i våran zon? VA LITE JÄVLA AGGRESSIVA.
1:15 kvar, man kan ju tro att vi borde ligga på och skapa lägen nu. Men nej.
KATASTROF!
Högga kanon!
Inte en jävel i övrigt som är godkänd! Man kan fan inte göra ett snyggt mål i första och resten av matchen skita i att spela helt! PINSAMT!
- Redigerad
JAAAAAAA där fick ni HV