Joonas84 Tycker vi har förtvivlat svårt att hitta sätt att komma in kontrollerat i offensivzon och etablera spel. Blir många chansartade försök som leder snabbt till pucktapp. Tycker detta varit återkommande med nuvarande tränarteam.
Kjeppkinesen Lukkinen Haha, SHL-mafia! Helt sjukt ärä. HV gick på adrenalin första perren, men vi stod upp bra tyckte jag. Målet vi gör är otroligt. Vilken tank #18 är. Fjärde har det fortsatt svårt.
HlinkaHlavac Ännu en säsong där vi parkerar i egen zon hela matchen, jävla tråkigt att följa. Sparka Klas och ta in någon som vet att offensiv zon existerar.
Metallica Helt okej inledningen med tanke på premiärnerverna och bortais. Rattie och Elie har nog sett piggast ut på forwardssidan. Tycker även att Ljungh har börjat bra men Russell och Ehn behöver växla upp nu.
Lukkinen Metallica Russell och Ehn behöver växla upp nu En halv sekund sena med precis allt den här perioden. De får ta och vakna och vara lite på tårna!
HNEZLXRD Metallica Ehn behöver växla upp nu. Jag trodde aldrig dagen skulle komma när jag håller med att Ehn måste steppa upp… Fick inte mycket uträttat i första.
Lokalpatrioten Lukkinen Gillar båda, men både deras kedja och kedjorna ovanför blir feldimensionerad med dem i samma kedja.