PP ser som vanligt skit ut…
HV71 - Linköping, 14/9 - 19:00 (TV4 Sport Live 4)
Passningsspel under all kritik, Hultström senast.
Timeout?
Linus Hultström klart sämst på planen idag. Inte ett rätt!
Vi sätter oss i skitsituationer hela tiden, som leder till att vi får långa byten… Ingen verkar vilja spela hockey idag… Hela laget måste verkligen steppa upp.
Högt tempo när serien drar igång, Försäsongen mer behaglig…
Premiär är premiär! Det syns tydligt.
Avsluta sjäääääääääääälv där Ehn…
Fy faaan
Vi är genant chanslösa där ute. Tack och lov ger Högberg oss chansen att vinna idag ändå.. Krävs rejäl uppryckning i tredje!
Man gör en riktigt dålig första period, så går man ut och gör en ännu sämre andra. Herregud.
Stör mig på Russell, ser riktigt seg ut i både kropp och tanke. Gillade aldrig den förlängningen. Det går att ta timeout Klas? Även om du inte tror på det så blir det ett stopp i spelet för Hv. Jag kommer inte ge Östman många matcher om fjolårets synder ständigt gör sig påminda.
Kopia på förra årets match där nere.
Jag tycker att det ser bra ut i egen zon faktiskt. Inte alls den där paniken som det var i början på förra säsongen när lag stressade hos högt. Men Ehn, Russell, Costmar, Törna, Gallo måste steppa upp. Tappar puck hela tiden.
Jag vill bara att vi överlever den här med minst en poäng. Då är jag nöjd.
Poäng idag och vi får nästan be om ursäkt
Några kommer inte upp till sitt vanliga tycker jag. Ehn känns inte riktigt igen och Russel kan bättre. Hulta också och några till .Vi vet vad dom kan så det kommer bli bättre
Att det inte står 6-1 utan 1-1 är helt sjukt
Får vi poäng idag som sagt ska vi vara jävligt nöjda.
Kung Högga!
Man ska inte räkna bort lag som Modo, de verkar ge Skellefteå en rejäl jävla match.