HNEZLXRD En känsla jag alltid har mot Örebro, Enroth gör alltid sina bästa matcher mot oss, gör alltid ett gäng räddningar han inte borde kunna göra.
Lukkinen HNEZLXRD De kan ställa honom i tekningscirkeln och vi kommer ändå prickskjuta på honom matchen igenom
MTCluben Kan inte säga mer än att vi har haft otur i några minuter nu. Bra lägen och bra skott, borde fått in 2 mål minst. Bara otur att de inte gick in. Det är väl som vanligt!
Kjeppkinesen Så här överlägsna som vi har varit i den andra perioden har vi inte varit mot Örebro på över 5 år.
HNEZLXRD Helvete vad man släpper solklara utvisningar på Örebro just nu… Så jävla katastrofal nivå på dessa skitdomare vi har i Svensk hockey.
MrNebbiolo Kan inte Fanten komma tillbaka så jag slipper se Nyberg, han gör fan inte ett rätt. Alltså med puck undrar man hur länge han spelat hockey. Det är ett skämt! Sjukt kul återigen att se Myrenberg! Kan bli kanon!
HNEZLXRD Hahah hur kan de där jävla idioterna bua den där utvisningen, Sveriges mest efterblivna publik.
Kjeppkinesen Åker vi ur i år så ska jag säga upp mig från civilisationen och flytta ut i skogen och bosätta mig i en fågelholk. Det är mitt löfte till forat.
clubenS P22 Japp, trevligt att vi spenderar en hel period i offensiv zon i 5 mot 5 dock, händer inte ofta. Elie ser ruggigt spännande ut, vilken yta han ser ut att skapa åt sina medspelare!
Lukkinen Spelmässig kross den här perioden. Men vad hjälper det när vi försöker ta reda på hur många skott dvärgens skydd tål innan de går sönder?
Rex Ojojoj nu hörde man ordet “svartskalle” från örebros klack. Hoppas att SHL samt Örebro stänger ned hela örebro-klacken nu!
Anonymous3 Snacka om att göra Enroth onödigt bra. För han är inte speciellt bra egentligen. Han får bara puckarna på sig.