Anonymous6 Nyberg behöver steppa upp, han får många fina lägen men schabblar. Hävelid ser ut som 10 miljoner på kontot
Hurble Något som är jäkligt positivt hittills är att Hulta fortsätter spela riktigt bra utan Fantenberg. När Fantenberg är tillbaka bör man absolut kunna placera honom i något annat backpar om det skulle behövas. Var lite av en farhåga inför säsongen tycker jag.
Kjeppkinesen Just det! Eddie “leendet” Larsson spelar ju i Leksand nu. Vilket jävla stolpskott till nyförvärv!
[raderad] Skulle precis gnälla på han innan i backcheck för han såg ut som Junland 2.0 men sen gjorde han mål så nu håller jag käften
Kjeppkinesen Det är ju exakt det där han är värvad för. Mycket påpassligt och snygg andraassist till sig själv.
LaumannBingo Bra mål av Olausson, fin pass till Strandberg & sen påpasslig på returen. Men jag tror att om han ska vara kvar ska han användas som center. Går lite för långsamt för att gå på kant i min värld
Lukkinen Bowmore Definitivt! Efter två plattmatcher i målet skulle det vara gött med ett kvitto på att han är på rätt väg nu.