Kjeppkinesen Bra första period. + Leier, Bystedt, Wagner, Worge, Hävelid - Nyberg, Ljungh (verkar som drällandet med pucken och felbesluten fortsätter) Aronsson hade en bra aktion men känns lite vek i kroppen. Behöver se mer där innan jag drar fram motorsågen.
Sprallig_pojke Lugna puckar nu boys, det finns inget att ratea för tillfället. Tycker samtliga ser kassa ut tbh. 🤷♂️
MrNebbiolo Man såg iaf på Leier när han hade pucken att det inte är en Matteau2 vilket var skönt haha.
Lukkinen Tycker att varken Nyberg eller Jeppe stuckit ut negativt än så länge. Finns mycket hockey i båda gossarna men båda två måste helt klart steppa upp mot hur de spelade förra säsongen, helt klart.
Sprallig_pojke + DJ i arenan. + Match igen. - Flickorna som sjunger i publiken. - Saknaden av öl hemma.
Sprallig_pojke Kjeppkinesen Haft flera vita månader från Oktober till nu på semestern. Så lite berättigad till en öl måste jag få vara, tycker jag iallafall!
Kjeppkinesen Sprallig_pojke Haft flera vita månader från Oktober till nu på semestern. Fyfan. Jag lider med dig, hoppas du kom ut ur den tortyren med hälsan i behåll. Jag knäpper en å dina vägnar och skickar en bamsekram genom internetsfären.
HNEZLXRD Rex glassbil Typisk försäsongsmatch, men vi leder, har du vägarna förbi Vasastan? Blev glasssugen…