Vet vi om det är några fler förutom Frondell, Victor Eklund osv som sticker till NHL?
Såg att Frondell gjorde sitt första NHL mål, det var oerhört imponerande.
Det blir spännande att följa våra VM-juniorer i NHL och se deras progression. Tror nämligen att de kommer komma långt i deras karriärer.
Hoppas även att en del av dem återvänder i senior och/eller junior tre kronor laget.