Tumstocken Hahaha DIF får med sig allt 😃 Undrar hur mycket stock domarna får av DIF spelarna efter match 🙂
Rob Kallzon Som jag tolkade det klev Hävelid av efter en smäll han åkte på precis innan Djurgårdens 2-2 mål senast (avvaktande utvisning).
Jordfräs Trodde bara jag var “färgad supporter” som tyckte LHC får nackdelar av domarna. Men som åtminstone nästan neutral konstaterar jag att svampklubben blir rejält rövkörda av domarna. Minsta pet så åker dom ut men inte ens pölar av blod räcker för att DIF ska åka…
statistisk_urladdning Plockad målvakt resten av matchen från SSK som statement? Blir väl 100-1 men målskillnad spelar ju ingen roll i slutspel.
H Brask statistisk_urladdning Om jag höll på SSK hade jag nog uppskattat en sån grej. Spelar man bara av matchen som vanligt visar man ju att man accepterar läget.
alfie Svagt av Djif att bara vinna perioden med 3-0. De har alltså ca 5 minuter i 5 mot 3 utan att göra mål. Skön underhållning iaf 😄
JofaTitan Lukkinen Av sammanlagt 5000 platser är 3900 stå och endast 1100 sitt. Underbart ratio! Bara av den anledningen hoppas jag de går upp, men synd att de då måste trycka in fler sittplatser.
Hotspurs Saab i Karlskoga är dominanta på orten, kan aldrig vara en fördel för LHC om Karlskoga går upp om Saab ska fördela sponsorpengarna på 2 SHL……nää hoppas på AIK här.
JofaTitan Hotspurs Saab i Karlskoga är dominanta på orten, kan aldrig vara en fördel för LHC om Karlskoga går upp om Saab ska fördela sponsorpengarna på 2 SHL……nää hoppas på AIK här. Äh, Saab har råd att köpa två arenanamn. Saab Arena i Linkan och Saabrinken i Karlskoga, det är chipspengar för dem.
Lukkinen Domarna hade femma på handen mot Karlskoga, videogranskade den och tog bort utvisningen helt. Att de inte gör det oftare när det uppenbart blir fel!