Lejon-Fantasten Lukkinen Jaa! 😆😂😂 Hur otur har inte Djurgården..? 😅 2 skadade målvakter inom loppet av 2,3 (?) matcher.. Fy fan.. Visserligen Hönsa-gården men ja oflyt 😆
jg Gurgel i varenda avblåsning… Tror jag inte de snälla och bekväma pojkarna i Cluben hade förmått att få fram…
Lejon-Fantasten Klockan slår klockan slår.. Djurgården filmar jämt.. Dags för Jinx igen.. Djurgården vinner hela semifinalen. Gött! Matchstraff på Hönsagården!
Rob Fan gör Vejdemo? Snacka om att sätta sitt lag i skiten, onödig hakning och sen idiotisk spearing. Stolpskott!
Lejon-Fantasten Rob Hahah ja idiotiskt men jävligt roligt för oss att pucko nummer 14 sätter Hönsa-gården i den sitsen 🤣🤣
Jocke Det där måste vara bland det mest korkade jag har sett. Snacka om att sätta sitt lag i skiten. Inte ens den mest enögda idioten kan ha något att säga om den där. Edit: Eko 😛 Rob Snacka om att sätta sitt lag i skiten
Rob Hutchings val att inte göra allt för att undvika Galajda kommer kosta dom, nu fick en bra mycket bättre målvakt förtroendet att hoppa in mellan stolparna och lär nog bli kvar där. Tror inte Garpen vågat slänga in Myrenberg från start i någon match, blir intressant att följa måndag och onsdag till att börja med.
East Rob jag skrev visst i fel tråd. Förutom målet så kör Myrenberg en felfri insats. Jag trodde han skulle få komma in i första redan efter att deras ordinarie målvakt släppt in 2 på 2 skott. Jävlar vad DIF spelarna offrar sig i slutet, täcker puck med alla kroppsdelar
QPR Kolle42 Det får vi verkligen hoppas på såg faktiskt Kalmar emot Piteå i torsdags på plats och Kalmar var bra var där nere i 2 dagar då grabben tränade och hälsade på sina nya lagkamrater i J18 skall börja på hockey gymnasium där nere till hösten.
PuckOut QPR Hoppas grabben har lärt sig att sätta punkt, kommatecken och stor bokstav när han skriver, för det är fan omöjligt att läsa dina inlägg.
Kolle42 ”Engagerade supportrar till Vita Hästen vill försöka överklaga klubbens konkursansökan. De samlar nu in pengar för brinnande livet för att laget ska slippa börja om i division tre.” https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/hangivna-fans-vill-overklaga-vita-hastens-konkurs