Metallica Kjeppkinesen Skulle va kul att få se när Kovax gör mål på sig själv. Lennström glömmer bort att han är skadad och springer segervarv på läktaren.
Kjeppkinesen Kallzon Vad fan gjorde Emil Larsson? Jag såg delvis matchen men måste ha missat den situationen fullständigt? 4 matcher dessutom? Det låter precis som honom.
Kallzon Kjeppkinesen https://www.hockeyallsvenskan.se/article/gnfatcg-1el1/view finns video här i domen
Babba Kjeppkinesen inte första gången den lilla råttan spelar fult.. aldrig gillat E. Larsson, skönt att slippa honom i SHL
Kjeppkinesen Kallzon Det är inte ofta man ser ett mordförsök på en ishockeyrink ändå. Vi får se om videon dyker upp på existenz.se.
[raderad] Kallzon Klockren tackling Tycker AIKaren ska stängas av 4 matcher för att han inte tål en tackling
Kjeppkinesen Riktigt snyggt mål av Öhrqvist! Helt befängt att han inte spelat PP i vårt lag. Dansar på blå som Prime Makar.
Kjeppkinesen alfie Bernhardt sa jag! Han fick ju enbart spela för att hans lönekuvert krävde det. Kan inte ha funnits nån annan anledning.
Kjeppkinesen Kolle42 Skicka ut SSK nu! Jag vill att SSK ska gå vidare från den här matchserien. Hade tyckt det var roligt om de gick upp igen.
[raderad] Kjeppkinesen Ja! Saknar den hetsiga stämningen som brukade vara mot SSK. De är verkligen ett hatlag!
alfie En sak jag gillar med Kalmar är att deras färger sticker ut från allt det vanliga vita, gröna, svarta, blåa, röda. Speciellt deras beiga bortaställ. Fan ganska cleant ändå!