HlinkaHlavac Johan Tornberg sitter i Cmore och tycker att lösningen på våra problem är att sparka Broc Little, snacka om kass expert
PersonligaPersson HlinkaHlavac well, han är expert och vi är inte experter. Jag tycker han har rätt. Vill vi se ändring måste vi göra något annorlunda.
Hotspurs Lukkinen HlinkaHlavac Sanny Lindström tyckte tvärtom och debatterade/sa emot Thornberg tydligt iallafall.
Pucken Jacke Det blir väl skit lätt att locka hit spelare vi som har så fördelaktiga spelar bonusar bland annat extra lång semester, föräldraledighet innan barnet kommer.
Jocke [raderad] Säsongen med Jonsson för 5 år sedan var bättre än denna. Fy fan vilken öken. 5 år av absolut ingenting.
Lukkinen Jävla pisskväll! Ingen i Cluben har hyfs och stolthet nog i kroppen för att vilja avsluta snyggt Vi tappar 11:e platsen till Könjöping. Det är INTE OK! Kränkta supportrar sätter upp någon töntig banderoll om “grottmänniskor” för att de blev tillsagda efter en extremt fjantig kräva-svar-från-ansvariga aktion. Herrejösses… Den tysta protesten var sjukt mäktig! En P-bot på 700 spänn av en säkerligen kränkt Securitasvakt fick kröna denna shit show till tillställning
Nils Jacke Men men tåget gick egentligen för länge sedan när man beslutade sig för att ta semester med 10 matcher kvar. Som sagt blir inte lätt att locka varken sponsorer eller spelare till den här stinkande skithögen till hockeylag… Jag kände att tåget gick när vi förlorade mot HV hemma i Saaben. Nu när säsongen är över så är det bara silly seasong man ser framåt emot. Jag hoppas att ledningen för LHC gör en djupanalys över de senaste säsongerna när vi inte nått till slutspel. Att något är fel borde de också se, så de får väl ta och fixa det. Visst har det kanske börjat i den änden med att inte behålla Pajen. Så nu får de faktiskt städa upp och komma tillbaka med en bättre ledning, och försöka hitta tillbaka till det vinnande tillstånd vi hade en gång när vi var ett topplag. Går det, ja självklart kan det gå om man bemödar sig.
Sillen Nils Jag hoppas att ledningen för LHC gör en djupanalys över de senaste säsongerna Käre Nils, detta är väl ändå för optimistiskt för att tro på även med dina mått och standard ☺️😂☺️
Jocke PersonligaPersson Vill vi se ändring måste vi göra något annorlunda. Absolut. Vi kan börja med att kicka dom som faktiskt bidrar.
Jocke Jocke Little har alltså både bättre målsnitt och poängsnitt än Rattie den här säsongen. Bidrar också med energi, hjärta och ledarskap. Ett beslut som skulle sända rätt signaler i detta fall är att skeppa Rattie, inte Little. Att stå still och vänta på direktskott i 52 omgångar är inte önskvärt.
P22 Dom har mycket att jobba med från och med nu. Så jäkla mycket fel det har varit på hela säsongen. Vi hade ingen nån bärande kedja direkt. Tanken var ju Ljungh men alla vet hur det blev. Ja inte bara Ljungh, det är flera. Det ser faktiskt mörkt ut
... P22 Men Ljungh alltså, vad är det som hänt där egentligen?! Jag vill påstå att hans helt makalösa försämring jämfört med förra säsongen är den enskilt största orsaken till misslyckandet iår. Eftersom han varit så under isen så har vi defacto kört en säsong där vår bästa center är en junior. Ljungh skulle ju vara det säkra kortet som skulle gjort att vi haft en riktig toppcenter, men så blev det ju inte nu.
klingan12 Jocke Själv ser jag inget ledarmaterial hos Little. Han är för instabil i sin leverans för att kunna föregå med gott exempel och att leda ett lag. Han är en individualist ut i fingerspetsarna och helt beroende av form. När han är som bäst är han otroligt bra, men till nästa säsong lär ju inte formtopparna bli fler än denna. Han börjar ju bli till åren. Med det sagt vill jag givetvis att han ska vara kvar.
Stople in Det gäller att se det positiva den här säsongen. Vi är kvar i shl. Trots att vi gjort lika få mål som Malmö och släppt in 9 mål fler. Vi hade lika gärna kunnat kommit sist. Till och med Brynäs som kom näst sist har gjort fler mål än vi.
Sillen [raderad] blir ju inte bättre av att man låter bli introducera WL efter line-up som brukligt… Jävla sandlåda!
Hotspurs Sillen Absolut, men många gånger denna säsong när WL presenteras så gör inte WL direkt vågen snarare gör en del ‘gester’ med ena handen tillbaka…… förmodligen tycker flera att speakern låter för ‘hurtig’ allt är ett samspel…..