Fyfan vilken insats av Cluben och fyfan vilken insats av mig… Little är skadad och likaså är lilleman… Jag står återigen och skäms i ett bås. Jag skäms för att jag inte har huvud nog att ställa mig i pissoaren och flöda. Jag blir helt stum i blåsan när jag står där. Är det en långvarig osäkerhet eller spöken á la hjärnan? PS. Jag la ett bet på 3-1 som spruckit, men hoppet lever på 50/50- biljetten!

Vi behöver jaga och va desperata, ändå kan vi öppna allmänhetens åkning i Timrås zon? Helvete vad arg jag blir! Sophuven!

Vi är Sveriges jävla variant av maple leafs och deras oförmåga att vinna match nr sju i åttondelsfinal. Eller förlåt vi är maple leaf varianten dessförinnan som inte ens tog sig till slutspel.

Oddset på att Rattie vänder upp längs sargen när han fört in pucken i anfallszon?

Händer inte mycket framåt och klockan rullar på…

• [raderad]

Haha Brynäs gjorde 2-2 precis. Jag tror verkligen vi kommer kvala

och varje gång vi får ett kanon läge så måste det vara Törna som står där

SargUt Förstår inte varför han alltid måste ta i så in i helvete, missar pucken ofta…

• [raderad]

• Redigerad

Tistismet exakt. Och vi kommer inte vinna mot Malmö i kvalet heller. Säsongen 22/23 är året då vi faktiskt åker ur shl.

LHC vinner inte när det gäller som mest! Så tröttsamt

Nu matchar vi säger dom ljung och törna haha