Fyfan vad trött jag är på detta lag, kommer ut som ett gäng jävla pojkar. Kasta skiten åt helvete, sjunkande jävla skepp.
Linköping - Timrå, 2/3 - 19:00 (C More Live 2)
Fyfan vilken insats av Cluben och fyfan vilken insats av mig… Little är skadad och likaså är lilleman… Jag står återigen och skäms i ett bås. Jag skäms för att jag inte har huvud nog att ställa mig i pissoaren och flöda. Jag blir helt stum i blåsan när jag står där. Är det en långvarig osäkerhet eller spöken á la hjärnan? PS. Jag la ett bet på 3-1 som spruckit, men hoppet lever på 50/50- biljetten!
Vi behöver jaga och va desperata, ändå kan vi öppna allmänhetens åkning i Timrås zon? Helvete vad arg jag blir! Sophuven!
Vi är Sveriges jävla variant av maple leafs och deras oförmåga att vinna match nr sju i åttondelsfinal. Eller förlåt vi är maple leaf varianten dessförinnan som inte ens tog sig till slutspel.
- Redigerad
Oddset på att Rattie vänder upp längs sargen när han fört in pucken i anfallszon?
Händer inte mycket framåt och klockan rullar på…
Törna för helvete
HlinkaHlavac Trubbigt..
[raderad]
Haha Brynäs gjorde 2-2 precis. Jag tror verkligen vi kommer kvala
och varje gång vi får ett kanon läge så måste det vara Törna som står där
Vinhandlarn Låter som resten av laget så inget specifikt för honom
[raderad] Det tror ärligt talat jag med.
Vi kommer inte vinna en match till i år.
SargUt Förstår inte varför han alltid måste ta i så in i helvete, missar pucken ofta…
[raderad]
- Redigerad
Tistismet exakt. Och vi kommer inte vinna mot Malmö i kvalet heller. Säsongen 22/23 är året då vi faktiskt åker ur shl.
Brynäs har kvitterat
Sorry, men Junland är så jävla slut…
HlinkaHlavac Ja, han har ju en liten ”klant-aura” runt sig i mycket han gör..
LHC vinner inte när det gäller som mest! Så tröttsamt
Nu matchar vi säger dom ljung och törna haha
exile82 vem fan är inte slutligen det här haveriet?