HockeyBiraOchBertz Fan också, inte ens 1-0 ledningen kan rädda mig från scenskräcken i pissoaren. Får brösta att man missar första två i andra period i väntan på ledig toalett. Helt orelaterat; vilket jävla PP?!
exile82 Strategen Little brukar “hänga kvar” i bytena som en pojklagsdiva. Var ännu värre förra året. Tror att det ingår i matchplanen, man får tycka vad man vill om det men det är nog snarare Östman som ska beskyllas…
Strategen exile82 Så ytterliggare ett minus på Östmans konto? Tveksam till det. Tror det ligger på Little. Skitsamma just nu. Kom igen Cluben!
Joonas84 Hur fan kan man helst plötsligt tappa allt i andra? Östman tar ju aldrig timeout. Stort frågetecken för honom trots den stora hyllningskören han har här inne…
Grumpy Badger Skapligt skakigt. Peta in slumppuck. men sfärföräldrarna då tänker du? Jooo, sfärmor är på akuten efter att ramlat (är ganska ok) så jag tar hand om barnen….
Strategen Grumpy Badger Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Synd om sfärmor men kortsiktigt var det ju bra för LHCfan skaran.
HockeyBiraOchBertz Verkar som att inte bara jag tappat självförtroende inför andra period… i mitt fall var det pissoarskräcken som satte griller i huvudet. Frågan är vad som sas (eller inte sas) i omklädningsrummet som gör Cluben så osäker?
Nibbanovich HockeyBiraOchBertz Var det dig jag stod brevid, minns att jag stod brevid någon som fick samma blygballe som jag
HockeyBiraOchBertz Nibbanovich Jaaaa, jättedrulen! Vad har du att skämmas över? Förväntade mig en riktig båge från dig, men vi fick bägge ställa oss i båskön med vad som endast kan beskrivas som vinballe…