Franckie Burns exile82 Självklart är det mer bakom än bara en siffra. Jag tyckte det var lite intressant och ville nog mest skriva av mig lite kort. exile82 Kommer verkligen Gallo och Törna bli bättre? Jag hoppas faktiskt det. Ingen raketutveckling kanske men de borde kunna bli lite bättre.
Franckie Burns Ell097 Smäller på också. Om PJ kan få hit honom ska vi vara nöjda. Vi får dumpa Strandberg eller Costmar om det krävs för att få ihop budgeten.
exile82 Fy fan vad jag är bitter! Ber om ursäkt, men vi kommer att bli rövkrängda deluxe nästa år… Ses senare, jag sprider inga goa känslor för tillfället. Ha de
[raderad] exile82 samma feeling här. Har absolut inte en bra känsla för nästa säsong. Brukar vara pepp men nae nu känns det svårt
Kjeppkinesen alfie Johan Larsson ser verkligen ut att kunna va Roger Rönnbärs lillebror Otäckt lika när de får psykbryt.
Ell097 Nästa säsong tror jag att det antingen blir kval eller så får man ihop det riktigt bra och gör ett stort ryck i tabellen.
Kjeppkinesen Ell097 Nästa säsong tror jag att det antingen blir kval eller så får man ihop det riktigt bra och gör ett stort ryck i tabellen. Det där har jag trott inför varje säsong sedan 2017. Jag tror vi hamnar på 12:e plats nästa säsong också, det är bara då chansen finns för att kunna lyfta.
Franckie Burns exile82 Hahaha, hade glömt denna. Det är väl främst domaren som gör fel här och inte Larsson, va? Kanske den där gesten med armarna men va fan vi tog ju in Jämtin får ett antal år sedan… 🙂
JakeC Larsson bra spelare absolut men vi har dock en av Sveriges största centertalanger, som bara blir bättre. Bystedt och Ljungh som förhoppningsvis har en bättre säsong. Lägg krutet på offensiv spets i typ Bristedt och nån till. Skulle gärna vilja se ollas Mattsson i Cluben. Grymt stabil spelare. Relativt ung och närmare till hemmet i Stockholm
Ndur JakeC Skulle gärna vilja se ollas Mattsson i Cluben. Grymt stabil spelare. Relativt ung och närmare till hemmet i Stockholm Han har kontrakt med Malmö till 24/25.
alfie Ndur inte om de åker ur 😌 Men generellt tror jag man ska va försiktig med att dra slutsatser av nån enstaka kvalmatch där adrenalinet sprutar ur öronen. Ollas Mattsson är duktig, men andra spelare blir lite väl hajpade nu tycker jag.