Number_10 En hel försäsong plus 10 matcher gott om tid för att skaffa sig en uppfattning om en spelare som man sett i 100% av matcherna. Du kan ju inte påstå annat än att Leier har varit totalt kass. Tre säsonger i andra lag i SHL är också gott om tid att skaffa sig en uppfattning om en spelare man inte sett lika frekvent. Varför man inte skulle kunna ifrågasätta eller kritiserea utifrån dom kriterierna är för mig helt ofattbart. Kanske vissa “så kallade” supportrar inte brinner för det tillräckligt mycket?
Blanda inte in mig i ditt “ni”, jag står för vad jag skriver, inte vad någon annan skriver. Är det här att vilja hänga Bouma?
Jocke Det är ju uppenbart att vi är alldeles för veka framåt så en värvning som detta makes sense. Men inte enbart denna värvning.
Edit: Och som @exile82 skriver nedan så finns det ju en kontext ur vilken denna kritik mynnar. Det är ju inte så att vi slagits i toppen av tabellen de senaste 5 åren och med fingertoppkänsla värvat flippar på flippar. Och så kommer Leier och blir sågad efter 10 spelade matcher..