HNEZLXRD Blir alltså lir på F5 knappen… Så visar det väll sig att HV tagit in och ny tegumma eller liknande…
alfie HNEZLXRD bespara ditt pekfinger lite förhårdnad. Hade det varit nåt till Cluben hade nån garanterat hört nåt vid det här laget
HNEZLXRD alfie Nej, jag väljer att leva i förnekelse OCH höjer ditt bet med att Micke gillade en post om uppställningen mellan IKO-LHC, det är klart… 😛
HNEZLXRD Jag kommer dö på denna kullen, kanske är jag som känner mig tom efter Sveriges torsk och suktar efter en vinst, men han bekräftar att det är SHL, och den enda kommentaren han svarat på, är en som gäller LHC. Men, den som lever får se.
exile82 Jocke Inte för att vara petig, men han svarar på ett inlägg om en värvning till FBK. Visst att Oskar är LHC-fan, men det vet väl inte agenten. Nä, som sagt, långsökt. Tror inte att PJ har fått tummen ur än
HNEZLXRD Jocke Det är två inlägg rörande lag som han svarat på, båda två kommer från Linköpingssupportrar. Som sagt, jag har helt enkelt valt att leva i förnekelse tills det motbevisas…
Jocke Det närliggande tipset är väl att John Dahlström hittat ny arbetsgivare https://www.eliteprospects.com/player/212530/john-dahlstrom
clubenS HNEZLXRD Nu kan jag inte twitter så rätta mig gärna men handlar inte det om att Oskar svarar på den första killens kommentar?
LaumannBingo HNEZLXRD Tror du verkligen att agenten har koll på vilket lag olika användare håller på? Eftersom frågan är om FBK kanske han utgår från att det är en FBK supporter?
HNEZLXRD clubenS LaumannBingo Jag gjorde kopplingen att iom att det är ett svar på en tråd som innehåller LHC som OP, så valde jag att som jag skrev, göra den långsökta spaningen.
HNEZLXRD Jocke FAN. Måste hitta något annat sätt att cope:a nu… Avvaktar med hur jag ser nästa koppling (tills jag kommit på den) 😉