[raderad] Sen har vi en kille från NHL som ryktades till Brynäs förra säsongen. Har inte fått något nytt kontrakt.Men lär kosta https://www.eliteprospects.com/player/73109/saku-maenalanen Men om man kollar igenom det som finns så är det inte mycket att hurra för asså😴
Vtown LaumannBingo haha nu tänker ja spelare i toppen 😉 typ värvningarna av Emil Larsson kovac exempel
LaumannBingo Skulle nog säga att de enda jag tycker verkar intressanta där var Tyler Ennis Greco Tyler Sikura Justin Bailey
Chad Frölunda lär ju inte förlänga med Greco om nu Malte ska dit , hade man varit missnöjd eller ok med det blir han som sista in?
[raderad] Chad Frölunda ska ha in 2-3 spelare så tror man tänker både Malte och förlänger med Greco isåfall. I denna marknad hade jag nog varit nöjd med Greco och hade kanske funkat bra ihop med Bystedt & little
[raderad] Anonymous6 haha ja jag vet att behovet finns men menade mest att om vi måste värva en back så kommer vi inte ha råd med en forward..
edenbrah Känns som vi fått väldigt många storfiskarn men insikt både här & där, uppenbart att tex Frölunda huggit på Malte från börjar när ett X antal lag har anmält intresse för honom? Är väl inte jättesvårt att förutse att vi inte varit ensamma