Lejon-Fantasten
Ska vara på denna en gång för alla 🙂 kul att folk frågar mig men ja lovar hör ja något så säger ja till. Jag har en sambo som umgås tätt med många spelarfruar och ibland hamnar vi på samma middagar fester mm. Men ja är absolut inte så tight med någon i laget att ja kan ställa frågor rakt ut. Men jag får absolut höra en del men det är när dom själva pratar om saker inte för att jag frågar. Därför var ja så säker med Junland exempel. Kan säga att Jeppe till 100% inte var nöjd men sin situation och har fört samtal med LHC, men han var väl medveten om att de var hans personliga prestation detta år men ibland kanske man hoppas lyckan kommer tbx om man byter omgivning. Men de var absolut inte prat om Tyskland som @X-(:)-X-y försökte säga efter mitt avslöjande. Men nu är de LHC som gäller för Jeppe och chans på revansch.
Jag har ett eget litet företag där ja jobbar för ett av Linköpings större företag som är stora sponsorer, så där får jag även höra en hel del men dom kan få väldigt lite information som tack för deras stora sponsorpengar. Som när jag sa att En gammal NHL spelare var klar och de var Rattie. Då visste dom att de var klart med en spelare men dom får inga konkreta namn .Eller att de var ytterligare en NHL spelare klar och de var Matteu 😂 med 2 spelade NHL matcher.
Sen måste jag fråga utan låta negativ vad har @X-(:)-X-y haft rätt om ? Känns som väldigt mkt gissningar efter redan konkreta rykten. Att bekräfta nån e klar när de redan står i corren och expressen är inte svårt. Annars har varken poängspelare klar stämt ? Palmu redan klar för Finland stämt ? Jeppe till Tyskland ? Klingberg ? Malte ? Kan inte komma på nått han sagt ännu först som har stämt
Sen nyreggade användare som säger nått e klart man kan inte säga namn för avslöja sig själv. De måste vi sluta tro på 😂
Sorry för all negativet men vi måste bli mer realistiska på detta forum.
Den absolut enda vi kan veta har en källa i innersta ledet är vår gud @storfiskarn34 den enda som kan säga konkreta namn och alltid ha rätt.
Sen ska vi fortsätta skriva silly och hoppas på rykten mm men vi kan stryka mig och @X-(:)-X-y som några med säkra källor på insidan