HNEZLXRD Haha så jävla rättvist. Herregud. Nu kommer vi få PP med oss, kolla och se. Jag håller alltid vad jag lovar.
HNEZLXRD Kul att de firar sin Kapten som gjort klart med ny klubb och dissat föreningen i media. Så jävla själlöst Örebro är.
NimaVonSlätta De gjorde en saik tillbaka på oss. Cosmar är ganska bra på att aldrig sätta lägen : hans kämpaglöd till trots.
Anonymous3 Såhär ser det ut med 0 gubbar framför mål. Bra snurr offensivt. Men ingen är framför mål på insticken och inte heller när skott kommer från blå. Jag hade faktiskt inte väntat mig annat än torsk idag.
[raderad] Att vi inte fick en enda två minutare denna match är katastrof. Men effektivitetet är under all kritik. Snälla little kom tillbaka fort
Metallica 34 - 54 i skottförsök. Vi förlorar alltid när statistiken ser bra ut och vinner när vi blir utspelade. En väldigt bra bortamatch åtminstone. Örebro kom undan billigt rent målmässigt.
Lukkinen Två bortamatcher mot babianrövarna och rent spelmässigt tycker jag det borde blivit två trepoängare för vår del. Faktisk poängfördelning 1 till oss och 5 till babianrövarna. Samtidigt har vi nio tvåor och de fyra. I två matcher som vi spelmässigt fört. Rimligt?