NimaVonSlätta Fan Rattie!! Kolla innan skott eller pass. Slår snart sönder fjärrkontrollen och tv:n o väggen bakom tv:n. Du gör mig så förbannad
SargUt Jocke Nåt är ju uppenbart fel på Ljungh. Sömnbrist eller halvskadad, eller festar med Hästens junisar om nätterna 😂
Vtown Borde ha en uppenbar först pp lina! Gallo rattie palmu hultström fantenberg. Ljung och junland har tappat allt
Hurble Ljungh måste vara den spelare som ruttnat snabbast i prestation senaste decenniet? Han gör fan inte ett rätt, sjukt långsam i tanke i PP också. Jag var helt lyrisk när han förlängde kontraktet innan säsongen. Att det kan vända så snabbt är sinnessjukt.
[raderad] Har sagt sen dag 1 av denna säsong att LHC kommer få kvala och det tror jag fortfarande på, vi kan och kommer aldrig kunna spela under press
[raderad] Givet att vi kommer ta ut målvakten även om vi ligger under med 4-2 utan att skapa ett skit. Precis som mot Leksand..
Metallica Blir förlust med 4-2. Sista går in i öppen kasse. Underbara toppkedjor som är helt osynliga varenda kväll. Bra fingertoppskänsla att sätta Rattie bredvid Ljungh och Palmu bredvid Maxwell.