Anonymous6 NimaVonSlätta nån har varit på flaskan lite väl tidigt tror jag. Helvete vad många jinxar här idag. Som att sätta 1000 spänn på cluben.. man ska aldrig utmana hockeygudarna, det kommer vi få tillbaka. Tror det blir tufft idag men hoppas att vi håller ihop defensiven. Gör hur ni vill men vinn!
Niklas_H Anonymous6 Jag tror lika mycket på jinx som jag tror på gud. Det är ju hv som håller på med sånt. Då tittar jag hellre på Hanks statistik och siffror än att oroa mig för jinxar, vidskepligheter och jesus 🙂
NimaVonSlätta Anonymous6 mitt inlägg har inte ngt med ngn konsumtion att göra. Ren o skär hat mot det laget bara.
Metallica Junland - Sjöström är ett backpar som ger mig kalla kårar. De är säkert inne på minst 2-3 baklängesmål idag. Dags för Jakobsson att göra något åt backbesättningen istället för att hålla tummarna varenda intervju.
Hockeytröjan Jag hatar Brynäs. De är vidriga på alla sätt. Ondskefulla, elaka, dåliga människor rakt igenom. HV71 med fans är mer som min efterblivna kusin på landet.