Tänkte att jag skulle öppna en tråd för Samis Fanclub även på nya bullen. Motivering för varför denna kämpe belönas med en fanclub ansér jag vara överflödig.
Länk till FanCluben
Sami är helt klart en favorit som kommer bli ännu bättre för LHC kommande säsong då han inte sitter fast med Jussi och Mikko...
Frågan jag ställer mig är då det för mig känns som ett härm av tidigare "Tarvainen FanClub" är om det inte är lite onödigt med en FanClub.. ? (Speciellt då det känns som om vi byter en finne mot en annan att ha en FanClub till?) Hehe...
Keep it up, men när slutade det att räcka med att skrika halsen av sig på matcherna? 🙂
Raoulito wrote:Sami är helt klart en favorit som kommer bli ännu bättre för LHC kommande säsong då han inte sitter fast med Jussi och Mikko... Frågan jag ställer mig är då det för mig känns som ett härm av tidigare "Tarvainen FanClub" är om det inte är lite onödigt med en FanClub.. ? (Speciellt då det känns som om vi byter en finne mot en annan att ha en FanClub till?) Hehe... Keep it up, men när slutade det att räcka med att skrika halsen av sig på matcherna? 🙂
Fancluben bildades förra säsongen innan Jussi försvann så det är inte så att vi byter ut nån på så sätt men visst idén grundar sig till stor del i Jussis fanclub.
Tarvainen Fan Club är nerlagd. Länge leve Sami Fan Club.
Klart att Tarvainen FanClub är borta.. Vore fan lustigt annars..
Men iaf... Det känns som om vi upprepar historien med en ny finne bara.. (Så jag menar.)
På läktaren kommer han få mitt fulla stöd Sami dock, tro inget annat..
Raoulito wrote:Klart att Tarvainen FanClub är borta.. Vore fan lustigt annars.. Men iaf... Det känns som om vi upprepar historien med en ny finne bara.. (Så jag menar.) På läktaren kommer han få mitt fulla stöd Sami dock, tro inget annat..
Jag tror inte det beror på att han är finne, utan för att han är sjuhelvetes publikfavorit som kan hitta på det där lilla extra som ingen annan gör eller vågra sig på..Så även om Torkki hade hetat Mustafa och kommit från Eritrea så hade han haft en Fanclub..
crikon wrote:Raoulito wrote:Klart att Tarvainen FanClub är borta.. Vore fan lustigt annars.. Men iaf... Det känns som om vi upprepar historien med en ny finne bara.. (Så jag menar.) På läktaren kommer han få mitt fulla stöd Sami dock, tro inget annat.. Jag tror inte det beror på att han är finne, utan för att han är sjuhelvetes publikfavorit som kan hitta på det där lilla extra som ingen annan gör eller vågra sig på..Så även om Torkki hade hetat Mustafa och kommit från Eritrea så hade han haft en Fanclub..
Precis...
Det är väl de riktiga publikfavoriterna som ska ha en fanclub om något. Någon som verkligen förtjänar en fanclub är Bülow. Men nån måtta får det vara med dessa fanclubar. Nu finns det iallafall en! som har en fanclub i Cluben och det räcker.
Dessutom som Emil säger så är inte fancluben direkt ny och har dessutom uppmärksammats i Sveriges Radio.
tycker det är bra att det finns en sami fan-club för han är ju lätt den spelare som är roligast att titta på och han visar alltid mest hjärta !
Kan bara halla med. Sami gar och gick fore Jussi alla dagar, om du fragar mig. Hjarta, installning och staller upp for fansen. DET ar respekt. Skulle saga samma sak om honom vart han an kom ifran.
jag har en lätt begagnad Tarvainen T-shirt till salu..... kan det vara nått ??
he he..
Kan man få bli medlem I sami Torkkis Fan Club :oops:
Function_ wrote:Kan man få bli medlem I sami Torkkis Fan Club :oops:
Då va du medlem då.
Lyckats fått Jussis tröja såld ännu, Dirren? PS. Jag är inte intresserad av att köpa den. :wink:
Jag har skissat lite på en Torkki-tröja till nästa säsong och här är resultatet. Den kommer kosta runt 210:- och jag vill nu veta vad ni tycker och hur många som skulle kunna vara intresserade av att köpa en sådan tröja. Det är alltså inget bindande, bara en intressekoll.
Mitt förslag på design ser ut så här:
emil_e89:
Ganska snygg, men varför en brud på T-shirten?
Om jag får så lägger jag gärna upp en skiss som var på tapeten förra året, ett förslag jag lade fram då.
Såhär ser den ut, för er som glömt:
Ett sämre eller bättre alternativ?
Bra jobb på den men...
Jag ansér att det ska vara enfärgat(betyder inte att det måste bli så men det är min åsikt.)
Kommer bli dyrt att trycka tre tryck varav ett är jättestort.
Tycker det inte ser helt 100% ut med en stort motiv över hela framsidan.
Jag ska se om jag kan fixa fram ett nytt förslag utan bruden 😉
båda tröjorna är snygga kör på bara 😃
Läste på sidan att Torkki själv blivit medlem, kul 😛
iårärdetvårtur wrote:Läste på sidan att Torkki själv blivit medlem, kul 😛
Hehe, tyvärr är det inte så...jag la till Sami på nummer 27 för att det nummret är heligt men det är nog ingen dum idé att fråga om han vill bli medlem :roll: