HOCKEY In what way do you think you’re dominating this game? Och till Ljungh: ”vilken tung och konstig period va?” Jörgen verkar inte se samma match iaf 🙂
Malkin Brynäs är i särklass det sämsta laget jag sett i arenan den här säsongen. Fortsätt åka skridskor i varenda jäkla duell nu så att domarna får anledning att plocka utvisningar. Kan vara det som behövs mot det här laget som sitter i knät på sin egen målvakt.
alfie Kör flashscoretaktiken idag igen. 37-14 i skott på och utanför mål efter 2 perioder och 1-1… Snälla, vinn bara..
P22 Märkligt att domaren inte ser att Dimashov stärkte situationen. Borde ha åkt ut för diving. Såg inte riktigt med Ljungh där , blev han träffad med klubban eller puck
LaumannBingo Visst vi leder skotten med 26-9 & är helt klart det spelförande laget MEN vi är så jävla uddlösa och spelar bara på utsidan hela tiden. Ingen som kan göra sin gubbe och bryta mönster eller liknande
Jirpo Hade vi varit en gnutta mer desperata ikväll så skulle matchen ha varit stängd. Hoppas vi orkar gnugga på nu..
JakeC Sorry nu för ilska! Men allvarligt vad jag hatar fittbrynäs, smutsiga jävla fuskare och fejk ukrainaren är vidrigare en smuts själv
NorthLondonForever JakeC Samma här. Fusk-Brynäs är överlägset hatlaget nummer 1 här hemma. Dessutom sjukligt bedrövligt usla. Det här måste vi vinna annars skiter jag i den här säsongen fram tills nästa match
Kjeppkinesen Strandberg är ju helt väck. Ut med Bystedt på en vinge som Strandberg kan centra. Vi måste ha igång honom!