Altavista Pucken Alldeles för många! Man vet åtminstone vad man får av karln, det får man ge Sjöqvisten - konsekvent hopplös!
alfie Inför varje match lurar man sig själv och tänker ”idag kanske det lossnar”. Och sen blir man besviken igen. 52 gånger per år. Vet inte vad som ger mig mest gråa hår - livet med Cluben eller livet som småbarnsförälder.
Kjeppkinesen alfie Vet inte vad som ger mig mest gråa hår - livet med Cluben eller livet som småbarnsförälder. Det låter som en bra kombination för hjärtsvikt och njursten. Sälj barnen!
Jacke Man kan ju tro Sjökuken får provision för varje LHC utvisning han hittar och löneavdrag för alla han tvingas ta på motståndarna, han har nog någon sådan form av rörlig lönemodell…
Strategen Tycker att Rattie visar spelsinne idag igen. Frågan är vilken lekkamrat han behöver för att det ska ge utdelning. Någon som har koll på vilka spelartyper han hade i sin kedja förra året?
P22 Strategen tänkte också på det. Felet är ju att det finns ingen kemi med andra som han kan leka med!
HOCKEY Nu har jag börjat utveckla ett ogillande av Östmans röst också! 🙁 Låter som han pratar i ett rör.