Metallica Franckie Burns Junland - Sjöström Om detta backpar får allra minst istid, kan det vara smått genialiska backpar. Tycker tyvärr Junland har varit allt annat än pålitlig på egen planhalva i år. De andra två backparen måste verkligen käka istid, samtidigt som Nyberg behöver steppa upp. Vilket jag tror han gör ikväll. Släkten är värst som det brukar heta när man möter gamla bekantskaper.. Niklas_H 😉
Anonymous5 Metallica Jag tror stenhårt på succé direkt (så länge Maxwell håller sig hel hela matchen) och ser gärna att det slutar på något i stil med 2+2, 1+3 och 3+1!
Metallica Tänker inte jinxa något. Tippar enbart därför 3-0 Brynäs.. Men fuskarna från Gävle kan ha dragit en fet nitlott ikväll om de kallt räknat med ett skadeskjutet LHC.
HNEZLXRD Första centern borta, de två bästa backarna för säsongen borta… Nja, detta kommer inte gå… Vore nästan ett skämt om Brynäs inte vinner detta. Så är iallafall känslan på förhand, sen kan ju mirakel ske, gäller oavsett vad att Högberg står på huvudet.
Metallica Kjeppkinesen Äntligen får man se dig kommentera igen. Bara det ger mig goa vibbar. Denna tar vi. 🙂
Kapten Duck Frågan är varför Brynäs inte skrinnar in till tonerna av Eddie Meduza. Ungefär samma kvinnosyn i den föreningen. #hatamera
Lokalpatrioten Va fan! Ska vi behöva se den här skiten nu! Usch va ful han är!!!! Bara douglas murray som är fulare.
Kjeppkinesen Metallica 😘 Vilken pangstart! Fortsätt nu! Go kedja ändå med Little, Maxwell och Rattie. Fan.