Lukkinen Finns det någon i ligan som sitter ner med benen rakt fram och håller i motståndarklubbor lika mycket som kommunens “sleepy” #60?
P22 Broc femman är inte alls där . Som vi har påpekat förut så funkar det inte alls. Tycker dom ska röra om femman!
Niklas_H Självklart kukas som gör mål också, med en halv sekund kvar. Horkuk så jävla dåligt! En timme i PP och ett ynka mål…
SargUt Grejen med Rattie o Little på varsin sida målet i pp är att alla vet att Rattie passar och Little aldrig passar utan alltid skjuter. Inte så svårt att läsa..
Kjeppkinesen SargUt Grejen med Rattie o Little på varsin sida målet i pp är att alla vet att Rattie passar och Little aldrig passar utan alltid skjuter. Inte så svårt att läsa.. Det är kaka på kaka i den PP-uppställningen. Målvakten plockar alla skott hur enkelt som helst när ingen skymmer målvakten.
[raderad] SargUt fast Rattie skjuter ju typ mest i Shl så det tror jag inte riktigt stämmer. Håller med om Little dock, bortsett från premiären så är han riktigt blek.
Vinhandlarn PuckOut fan inte flytmål, alldeles för dåligt och vekt försvar. måste spela rejält och få ut pucken i de lägena, hårda pass blad till blad eller sarg ut
[raderad] @Kolle42 har han snott din tjej eller vad är det frågan om ? Klockren för en 3:e kedja och producerar trots mindre istid alltid relativt mycket poäng.
Kolle42 [raderad] har han snott din tjej eller vad är det frågan om ? Klockren för en 3:e kedja och producerar trots mindre istid alltid relativt mycket poäng. Har du blowat honom? Törna är en bra spelare, har dock inget i spelformen PP o göra.
Vinhandlarn Lukkinen vad menar du? Det jag syftade på, egentligne oavsett om det är 15 sek kvar eller ej, är att så där halvdant försvar räcker inte
Niklas_H Första matchen jag inte ser klart denna säsong. Mot SAIK var brutalt uselt men även då såg jag klart. Mot kuksjö har vi dock inte en chans ens om vi skulle spela 5 mot 1 hela matchen.