Gardet Säger det igen: Östman är en värdelös matchcoach och det kommer att fortsätta kosta oss matcher.
HockeyBiraOchBertz Glöm aldrig vilket lag som har donken-spons! Jag tycker det säger en hel del om förtroende.
[raderad] SargUt klart han är viktig men det är ju individuella misstag som är helt bedrövliga idag. Sen är man helt enkelt inte lika taggade som HV
HockeyBiraOchBertz Nu kanske jag är sent ute, men målet som dömdes bort var en skam för sporten. Man skulle kunna tro (läs spekulera) att HV har installerat kameror i omklädningsrummet. Det handlar helt enkelt om avundsjuka. Jag menar cluben har ju för fan en icing i kuk.
Jocke Jag skäms! Att inte ta en time out är tjänstefel. Vad är det för losers i båset som bara står med händerna i byxfickorna? Ni har ta mig fan det verktyget. ANVÄND DET! Allt som krävs. ALLT! Bara att be att Rånar-Högga forsätter..
[raderad] HNEZLXRD jaha? Vi behöver väl inte vara sanna jävla loosers så vi ska börja kika efter bottenplaceringar redan nu.
Jocke Tar vi en pinne ikväll så räcker inte “rån”, det är bara att stapla åtalspunkterna på varandra.
Altavista Kan någon av er som är på plats ta en snabb lov ut på parkeringen och kolla om man glömt kvar Rattie på bussen?