P22 Så typiskt. Vi spelade stabilt och hade mest övertaget tyckte jag. Men vips så bjuder vi på det där.
damphunden Myrenberg väljer att ta en liten välförtjänt powernap efter att ha räddat två (?) skott. Annars var det ju en helt ok inledning.
exile82 [raderad] Jag förstår vad du menar, men det är ju ingen jinx. Jag konstaterade ett faktum. Att Rögle gör första målet direkt efter tar inte bort det faktumet. Hade jag skrivit “fan vad tajta vi ser ut bakåt” så hade det varit en jinx
P22 Fy fan där hade Myrenberg lite tur med räddningen. Hade det varit mer åt vänster så hade det varit mål
Strategen Hänniken störtar framåt på teken vid målet vilket gör att Rögle spelaren kommer fri i första läget, sedan är det Törna…
Rob Kan väl inte lasta Myrenberg för att Törna åker in i knät på honom och Schira sen agerar för tamt och låter Sheen 75kg trampa runt mål rätt obehindrat.
Kjeppkinesen Fast det såg ju ut som att Myrenberg var en tjöck liten köttabulle som inte kunde ta sig upp på benen. Tog ju 3 år och 4 månader för karln att ställa sig upp.
[raderad] Släpp målet nu och gå vidare. Lite bättre skärpa i avsluten framåt så hade vi gjort minst ett mål också.
LaumannBingo Hännikeinen, ser ut att trampa utav bara helvete men går i slowmotion och blir ikappkörd