alfie Lukkinen Mm men hade nog gärna sett Bystedt istället för Ehn eller Matteau. Det händer grejer när han är på isen. Men det kanske är han själv som vill spela center å andra sidan.
Metallica Spännande kedjor. Blev lite småtaggad bara av det. Man hade kunnat byta plats på Matteau och Bystedt som sagt, men detta är kanske ett steg i rätt riktning. Eller så ser allt ännu värre ut. 😅
Schwartzen Tredjekedjan med bystedt, hännikainen och Törnqvist ger mardrömmar, all eloge till bystedt men vad i hela friden ska han arbeta med????
Metallica Schwartzen Haha, ja det kan man ju fråga sig. Hännikäinen är nästan lite som en finsk Törna. Ser framför mig hur de trampar och trampar i varsitt sarghörn.
Anonymous5 Skönt de ändå gick tillbaka med Ljungh och Russell så här tidigt, de visade redan förra året att de kompletterade varandra rätt väl. Orkar dock inte spekulera i hur matchen går eller inte går utan får enbart finna mig i att det blir som det blir…
P22 Spännade femmor! Kan bli bra för Rattie med Strandberg och skönt att Russel är tillbaka med Ljungh. Där var det ju bra kemi förra säsongen
Heleuuuka Har en ruggigt dålig känsla. Timrå har en hype med hemvändare, fullsatt och lär gå på adrenalin från första nedsläpp. Vi kommer ut små efter senaste matchen och blir slaktade. 3-0 inom 10 minuter
HNEZLXRD Man vet att man blivit förnedringsrånad av laget i sitt hjärta i förra matchen när man typ känner “En bra match mot Timrå känns godkänt så att man har något att bygga på”… Vad fan är det för fel på mig.
Snoken Helt sjukt att man redan efter 2st matcher har panik och ont i magen över nedflyttning. Troligen kross ikväll igen tyvärr.
Jirpo Hjärtat säger storseger. Hjärnan säger råtorsk. Kanske blir 3-3 där vi förlorar på straffar då.
HNEZLXRD Där bockar vi av första raden på LHC-TIK bingot, Högberg och Johansson: Nämn att de är nära kompisar.