Chad Lhc har faktiskt skapat lägen för att vinna den här matchen .men 3 i ramverket och en allmän trubbighet så har de endast ett mål
Richter Ett jäkla skämt, Timrå inte ens bra idag. JJ ska självklart agera monster i målet, men vilken målvakt gör inte det när LHC står för motståndet? Längtar tills #41 anländer, kanske kan han få fart på gubbarna.
HNEZLXRD Vilken vilja från dessa jävla sopor. Godnatt, tack för att ni sabbat min fucking kväll som vanligt Linköping.
[raderad] HNEZLXRD jag ville väldigt gärna haft kvar honom. Men var väldigt ensam om det då. Anonymous6 Hänniken,Matteu och Strandberg är tre andra bra nyförvärv för att konkurrera.
Lukkinen Så där ja! Vi har nu förlorat 6+3 raka matcher. Fantastiskt uselt! Idag lyckades vi dessutom torska mot ett horribelt dåligt hemmalag med 3-1 trots 26-15 i skott till oss. Det ENDA Timrå hade idag var varsin efterbliven utvisning från Costmar och Jeppe samt århundradets indianare av Junland. Det var allt. Det räckte.
alfie alfie Jahopp, dags för match igen och peppen kunde ju ha varit högre. Tror vi gör en solid insats idag med fokus på defensiven. Betydligt färre misstag än senast men heller inte så mycket offensiva intentioner och torsk med typ 3-1. 🥳 Ni kan kalla mig oraklet 😎
QPR Man kan ju undra hur de som har sponsrat med 10 mille känner nu? Blåsta på konfekten kanske? Så jävla fel värvat angående anfallssidan.
Kjeppkinesen Hurble Han såg lika loj ut i Timrå, det är hans spelstil. Han ska stå och skjuta in puckarna när läget väl kommer, det är det som är hans spets och uppgift.
Heleuuuka Nog för att timrå vunnit två matcher men inte fan skrämmer dom något med det här spelet. Svagt att vi inte kan vinna när vi är bättre
Lukkinen Heleuuuka Timrå lyckades med konststycket att vara spelmässigt långt mycket uslare än vi. De har att jobba på. Och vi får gärna lära oss att ta emot puckar och få in fanskapet i mål!