Ndur Vi har fortfarande stora problem att få stopp i spelet i egen zon, och verkar ha kastat passningen in i mitten i papperskorgen? Har inte sett det på två-tre matcher typ.
jg Ndur och verkar ha kastat passningen in i mitten i papperskorgen? Tänkte precis samma, verkar vara sarg ut som gäller igen…
Vtown Ndur visst att de inte såg bra ut första matcherna, men att byta spelsystem efter 3 föraäaongsmatcher känns vekt
Morr1 Totalt utspelade i första.. Ser avvaktande och rörigt ut i egen zon när vi har pucken. Känns som ingen riktigt vet vad man ska göra när man har vunnit pucken i trängda lägen
HNEZLXRD Tror inte de har kastat den idén, känns helt orimligt, troligen felspelat av grabbarna under press.
Lukkinen Vindjenååå lär bli ett till namn man blir allergisk av att höra kommentatorerna hojta hela tiden
Tistismet Meh jag är redan trött på säsongen känner jag, och den har inte ens börjat. 😞 Hoppas de hittar den där berömda knappen.
Lukkinen Tistismet Mycket av det är jag övertygad om att det kan skyllas på det efterblivna spelschemat. Försöker man sänka laget med flit på försäsongen eller? Under en säsong spelar man hälften hemma och hälften borta. Vi väljer att vbara spela borta och tror vi ska lära oss hela spelet? Vem kommer ens på de här efterblivenheterna?
Malkin Lätt att slänga sig med ordet ”klasskillnad” men så är det absolut nu. LHC är efter i allting.
HNEZLXRD Alltså kanske är lite gnällig nu, men hur har de hittat 3st på oss och noll på HV? Är flertalet gånger det kunde blivit utvisning som man släppt.
HNEZLXRD Lukkinen “Det passade inte för andra lag”, Linköping, sveriges mest flexibla lag på försäsongen, ställer aldrig krav.
PersonligaPersson Lukkinen kan ha att göra med kostnader och tillgänglighet i Saaben. Suget att gå dit den 20e lär ju vara på topp.