alfie Försäsong och bla bla bla. Men helvete vad vi släpper in mål. 23 mål på knappt 5 matcher nu. Det behöver man verkligen få bukt med. Annars blir det den där tillbakagången till att spela tight på bekostnad av anfallsspelet som vi har fått göra de senaste säsongerna för att försöka rädda kontraktet. Det är varken utvecklande eller kul att kolla på.
Rob Har ju inte behövt förta sig för sina mål Oskarshamnspelarna, mjäkigt och tafatt flera gånger om framför och runt eget mål. Oroväckande…
Tistismet Känns ju inte direkt tryggt att vi släpper in 4+ mål i snitt per match. Knappast spets för att göra 5 per match själva…
Niklas_H Kjeppkinesen SHLs bästa värvning enligt Dicken ju. Samma Dick som tippade HV etta. Han lär rycka upp sig dock, vi vet att han kan!
Tistismet Hoppas inte det här visar på hur säsongen kommer bli. Massor av utvisningar, tappade ledningar och mängder av mål bakåt….känns som vi redan sett den, tar gärna nåt nytt i år.
Kjeppkinesen Tistismet tar gärna nåt nytt i år. Med rådande elpriser i vinter plus eventuell corona så är jag orolig över att klubbarna och kommunerna inte kommer ha råd att drifta spektaklet.
Mittzon Inte en chans att Junland åker på den där slashingen om han inte får en crosschecking på sig några sekunder efteråt.
Mackan00 Försvarsspelet oroar mig enormt… Måste nästan vara något i Jakobs taktik som inte fungerar… Något måste ske snart för det ser oroväckande ut inför seriestart. Ser inte direkt någon förbättring sett från första till denna försäsongsmatch.
exile82 Jag hoppas att @Matematikern får rätt i år. Väl medveten om att det är försäsong men visst fan aähade jag hoppats på att man kommit längre. Riktigt tidigt spel och riktigt dåliga passningar