HNEZLXRD Byt ut Myrenberg, inte rättvist att ha kvar en så ung grabb i målet när han på alla mål blir totalt sviken av utespelarna.
Lukkinen Först slår den sovande grobianen en riktig jävla indianare och skiter sedan i att jobba hem och hans snubbe sätter den. Fantastiskt!
East Lukkinen var inte Modo intresserade av honom innan han hamnade här? Hitta en lösning, det ser inte ut att hålla
Schwartzen Är planen med nya spelidén att man ska låta de andra laget komma fria eller 2 mot 1 sisådär varje byte
Anonymous5 Lukkinen Från min sida har jag tyckt att han visat upp mer teknik och spelkänsla än vad jag på förhand trodde. Det jag dock främst gillat och lyft som beröm hittills är han sin inställning och, enligt mig, väldigt hårda jobb. 😊
HNEZLXRD Nja Pajen och FBK-gybben, kanske är så att man behövde öppna lädret på lite andra delar av laget också, typ en FW som faktiskt kan spela pucken?
Ndur Franckie Burns Det var Hultström, Matteau låg i mitten av banan och gjorde väl ett mediokert hemjobb men passningen slog han iaf inte.
BringBackMullen Intressant att Jacobson var sugen på Johan Larsson, när då? Strax innan vi plockade in någon av brunkarna? Finns inte på kartan att våra kära sportchefer bara sitter tysta och kollar på det här…
Vtown Okej vår absolut bästa back har inte spelat än! Han kan klocka 20-25 min per match så de kommer bli bättre. Men är riktigt orolig över hur sårbara vi kommer bli vid en viktig skada. Ljung Högberg rattie eller fantenberg får bara inte bli skadade. Men Peter var väldigt tydlig med att det finns kvar att värva för vid behov.