Ja det är precis vad du gör
Att inte svara på motargument och bara säga “släpp det” tycker jag är väldigt arrogant så då sitter vi i samma båt…
För jag tycker den är helt fel, det är det jag argumenterat för utan att få respons på mina argument. Hade du läst och förstått det jag skrivit hade du inte behövt ställa denna fråga, jag tycker jag är extremt tydlig i mina argument, sen om man tycker jag har rätt eller fel så får man väl komma med argument om det.
Lejon-Fantasten Men ha det så kul med dina fans samt med dem som älskar att diskutera
Tror inte jag har några fans men några som håller med att du inte svarar på motargument efter du kommit med påståenden. Någon stans har jag har jag hört detta forum benämnas som ett DISKUSSIONSFORUM, men det kanske bara är jag som missuppfattat det.
Menar du då att alla ska läsa dina åsikter utan att kommentera och ha synpunkter? Så tråkigt om alla skulle ha den inställningen.
Lokalpatrioten Du vill ganska ofta att ”man bara ska släppa det”, när du har tyckt till om saker, eller hur?
Lejon-Fantasten och vafan är det för fel med det då?
Felet med det är att det uppfattas som du vill säga saker och att vi andra ska lyssna på dem utan att ha andra åsikter, att vi bara ska läsa och hålla med. Har vi annan åsikt och argumenterar mot det du skriver så ska vi bara släppa det. Det uppfattas som ARROGANT.
Du ifrågasätter och argumenterar andra i massor av inlägg, menar du att ingen i ett diskussionsforum ska få ifrågasätta dina åsikter?
Jag hittade något du skrivit som vi är helt överens om. MEN hur kommer man fram till det då, jo genom diskussion och argumentation…
Lejon-Fantasten skulle alla tänka som dig sm-guldiframtiden så skulle alla stå och tjafsa och diskutera i evigheters evigheter.
Skulle alla tänka som dig skulle forumet dö ut då det skulle sakna diskussioner helt.
Nämner man någon i en tråd vore det bra om man ser till att lägga till dem på rätt sätt så den som omnämns har möjlighet att se det, du har nämnt mig i flera trådar utan att göra det, det är som att snacka skit bakom ryggen på folk.
Lejon-Fantasten men jag är inte intresserad av någon form av debatt, argumentation, diskussion här
Då tycker jag du har hamnat helt fel när det är ett diskussionsforum. Det är min helt personliga åsikt som jag står för. Du skriver många bra saker och jag tycker du tillför mycket till forumet precis som många andra, men det ingår liksom i ett diskussionsforum att man får mothugg och måste ta diskussioner och argumentera för det man skrivit. Fråga @Matematikern och @Kolle42 mfl om de fått mothugg.
Lejon-Fantasten Jag svarade honom 3 gånger, inte nödvändigtvis på det han ville svar på för jag tycker inte det finns någon anledning och ge honom det heller
Varför tror du du behövde svara flera gånger? Kan det bero på att du inte svarade på frågan?
Lejon-Fantasten ja det var tänkt från början att han skulle spela i J20 vad jag hörde från början
Lejon-Fantasten Och sedan att sm-guldiframtiden var tvungen och ifrågasätta orden “kalla upp” var bara för mycket, det är en petitess för mig och jag lägger ingen vikt på en sådan bagatell
Har aldrig varit tänkt från början att han ska i huvudsak spela för J20, han värvades till A-Laget. Ja jag reagerade på “kalla upp” då det är en helt fel. Hur skulle någon kunna “kallas upp”, “kallas tillbaka” eller liknade från något man inte spenderat en enda minut hos. Han har tillhört, tränat och varit hela tiden i A-laget.
DEN VITIGASTE FRÅGAN FÖR MIG SOM DU HELA TIDEN UNDVIKER ÄR OM DU RESONERAR EXAKT LIKADANT OM DE TVÅ YNGRE SPELARNA HÄVELID OCH BYSTEDT? TILLHÖR DE OXÅ BÅDE J20 OCH A-LAGET? HAR DE INGEN ORDINARIE PLATS I LAGET? ÄR DE FORTFARANDE JUNIORER?
Detta är högst relevanta frågor då det är vad du skrivit om Elias som är äldre än de två andra och jag faktiskt är genuint intresserad hur du resonerar i frågan.
Förmodligen det mest onödiga inlägget jag skrivit då du både har mig på ignore-listan och jag ändå kan sätta 1000-spänn på om jag får ett svar så är det “släpp det och gå vidare”