Hej hej....
Jag är en LHC supporter från Tranås. (Hur udda det än må låta med tanke på alla fighter som varit genom åren)
Jag var på matchen ikväll,rolig match. Synd det blev stryk bara.
Men det jag tänkt på efter hela matchen är: VAR F-N ÄR WHITE LIONS?
Allvarligt,jag fattar inte vad ni gör. Ni står och är knäpptysta bara. Emellanåt kommer det lite Hata Håve..Hata Håve.. Jämtin osv.......
Ni har väl möjligen aldrig funderat på att HEJA på ert lag oxå???? Tror ni gubbarna på isen känner nåt stöd från er när ni står och håller käften när dom ligger under i matchen? Det är ju för fan då dom behöver er som mest.... Saken är kanske den att det finns alldeles för många MEDGÃ…NGS supportrar i klacken.Med det manskapet som ni hade idag hade ni krossat HV-klacken om ni bara hade tagit tag i det. Det var en sekvens när både ni och Hv-klacken skrek samtidigt. NI HÖRDES MEST!! Men det var enda gången under matchen.
När LHC gör mål,då hejas det och skriks det. Men när motståndarna gör mål.....Knäpptyst efteråt. Inget "Kom igen Klubben Kom igen"..... Ska ni kalla er för suppoterklubb ska ni visa att ni är med i ur och skur. Inte bara när LHC leder med 4-0.....
Se till att bli den supporterklubb som ni en gång var. När ni mötte Tranås,då var det drag på LHC klacken. Nu är ni bara pinsamma. Skäms för att kalla mig för LHC:are nästan.......