Här kommer mitt email till christer Mård:
Hej Christer !
Nu är måttet rågat vad avser vår tränares insatser i årets serie.
Sker ingen förändring under närmsta veckan så kommer mitt företag inte att ställa upp som Power partner nästa år, ingen större förlust kanske ni resonerar men jag vet att fler resonerar som mig. Vi vill ha valuta för de pengar som vi trots allt satsar och när vi ser att det uppenbarligen är något fel inom föreningen så måste vi reagera.
Det kanske börjar med mig men vart tar det vägen om även de större sponsorerna börjar backa ?
Vi kommer om inget händer att avsluta sponsorsamarbetet för nästa år och istället skänka pengarna till White Lions som tappert kämpar i uppförsbacke med både vakter, fel anfallsrikting och dålig lyhördhet vad avser det som fansen kräver. Dvs Gunnar Persons avgång. Och fansen, WL det är det kapital som ni ska vara mest rädda om , utan dom finns ingen själ kvar i föreningen, ty spelare byts och så även tränare men fansen består och då ska man lyssna på dom. Vi kan konstatera att Delat ledarskap aldrig har fungerat bra i LHC, och kommer troligen aldrig att göra det heller, varför det förefaller underligt att man återigen har satsat på denna lösning. Jag vill ju poängtera att det inte bara är fansen och en del sponsorer som tycker som vi utan även media. Ni kanske tvekar då det bara är 15 matcher kvar ?? , Men ärligt : hur mycket sämre kan det bli ??
Med förhoppning om snara åtgärder
Editerar lite här, behöver ju kanske inte skylta med firmans namn innhållet är dock autentiskt i övrigt och underskrivet av mig med firmans namn