Krisen över? Tjenare. Vi har stabila -10 på två spelade matcher och kan inte ens spela bra hockey. Ingen inställning, inget hjärta, inget organiserat backspel, inget powerplay, inget boxplay, vi har jävlar i mig ingenting!
Det är bara att hålla med i citaten hämtade från webradion, vi har ingen grund och vi sjunker vid minsta motgång. Två insatser av det här slaget tar genast bort dom fyra raka segrarna vi hade innan.
För fan, vi har haft fler negativa saker att ta upp än positiva efter matcherna dom här året, är det inte dags att vakna nu och inse att en förändring måste ske?
Verkar Gunnar intresserad av att coacha över huvud taget? Nej, han bara står med händerna mot sargen och tittar ut över isen. Det är tamejfan patetiskt att se.
Utöver det: Stämmer det som föreningen LHC verkar ha gjort så kommer jag explodera. Då det är lite OT och jag inte har alla kort på bordet så kommer jag inte nämna det här. Stämmer det så kommer jag skriva det och i rätt tråd med. Men det finns en chans att ledningen har pissat på oss supportrar ytterligare en gång.