Då kan vi konstatera att raset kommer att fortsätta i tabellen, och bara inse att det blir ett mellanår den här säsongen - så som det ut nu är det inte ens säkert att vi går till slutspel och ska vara väldigt glada om vi slipper kvalserien!
Jag har några kommentarer till vad Gunnar sa i Corren.
"Man kan inte bry sig om vad alla tycker och tänker"
Okej, det är bara fansen dvs LHCs kunder som betalar för att se LHC, och har då rätten att ställa krav på det man betalar för och att det åtminstånde försöker göras och skötas på rätt sätt.
Gunnar Persson säger sig inte förstå kritiken för att man ligger femma i tabellen. Okej, har han ens sett hur nära man är bottenstriden i tabellen? "Jämn elitserie" snackas det om i år. Haha, ja om LHC bara hade kommit upp till normal nivå i hälften av matcherna hade det inte varit någon jämn elitserie som LHC varit inblandad i iallafall.
Gunnar Persson tycker att laget sliter och man jobbar på rätt sätt och har ett bra samarbete mellan tränare och spelare. Okej, det säger endel om vad man talar för språk till varanndra. Om Gunnar Persson bara visste vad spelarna tycker och anser om honom skulle han nog inte vara så katig längre.
Så det är helt okej alltså att LHC gjort tre bra matcher på hela säsongen, aldrig haft något som kan kallas vid spel, inte visat upp den där lagkänslan förutom vid första matchen mot Frölunda, ett powerplayspel som man sällan skådat som varit så odugligt mm.
Gunnar Persson sammanfattar matchen igår med trötta ben och ängligt spel, Tjena Gunnar - så har det sett ut hela säsongen och jag undrar vilken verklighet du lever i. Ledsen att behöva säga det, men jag klarar inte av att läsa och se denna tragiska människa förstöra i mitt LHC mer. Måttet är så jävla rågat, och han ska bort!
Många skador, hehe LHC har haft mindre skador än de flesta lagen i år så det är bara skitsnack precis som vanligt. Alltså står LHC och faller nu när Uffe Oboy och Martin Samuelsson är borta eller? OK!
Herregud, det här är ju bara inte sant? Man får vad man förtjänar. Jag tror säkert att GP gör vad han kan, men hans kompetens räcker ju inte till. Är han inte medveten om det?