exile82 HOCKEY Helt enig med dig! Gör man ett försök idag men förlorar trots en bra insats mot ett stekhett Frölunda, samtidigt som våra konkurrenter vinner så kan jag ändå ta det med ro. Kommer man ut med huvudet under armen och sprätter puckar till höger och vänster så vet i fan. Då kommer det nog vara med en viss bitterhet trots att mitt mål med säsongen var att undvika kval
damphunden exile82 Kommer man ut med huvudet under armen och sprätter puckar till höger och vänster så vet i fan Plus en skrattande Eddie Larsson efter slutsignal.
Tistismet Lukkinen För ett par veckor sen hade jag varit nöjd med att undvika kval. Men eftersom man är helt ologisk kommer jag bli riktigt sur om man missar play in nu. Innerst inne vet jag ju att vi ändå inte skulle ha något i ett slutspel att göra med det här laget.
TheDude Lukkinen OM säsongen tar slut idag, hur besvikna blir ni då? Riktigt nedslagna eller ändå lite nöjda med att vi till slut på egen styrka klarade oss ifrån att kvala neråt? Jag tycker vi ska vara nöjda ändå. Det vi ska vara mest nöjda över att LHC inför nästa säsong är i ett mycket bättre läge än på många år. Att börja en säsongen med samma tränare som säsongen innan och således kan bygga vidare på ett redan existerande spelsystem som spelarna känner sig trygga med är ett stort plus.
TheDude TheDude Jag tycker vi ska vara nöjda ändå. Det ovan var lätt att skriva innan matchen, men … man har varit väldigt besviken. Nu efter några dagar så börjar jag ändå känna att vi ändå ska vara nöjda. Nu när “Play Out” har börjat och man ser den ångest det framkallar, så inser man att vi ska vara väldigt nöjda över att vi inte hamnade i den skiten.
clubenS Besviken kommer man givetvis bli om det skiter sig, men då jag är av åsikten att play-in inte är slutspel så kommer jag bli hanterbart besviken. Sista avgörande i Play-In skulle vara en helt annan grej.
Jankerules1 För första gången på flera säsonger så är jag faktiskt nervös o taggad inför sista matchen !! Ta chansen nu så vi får en match på lördag inför ett kokande Saab Arena!! Jag kommer isåfall vara där och skrika mig hes!!
Heleuuuka Allt att vinna, inget att förlora! Hoppas grabbarna släpper loss och att Rönnberg är rödare än Örebros babianröv i ansiktet när kvällen är slut! Vi har vunnit mycket i scandinavium senaste åren dessutom! Nu kör vi, kan vara sista matchen för sässen!
Heleuuuka SargUt vi går för skiten! Oavsett vad så behöver vi inte åka ut till Brynäs utanför Gävle för resten av säsongen och skämmas!
Heleuuuka Efter dom där skären som mr no neck tog vid presentationen lär det ju vara betong i halva Frölundas zon
Pucken Typiskt att den där Sjöqvist inte kunde hålla sig borta men han njuter väl av att få ta bort oss från slutspel
QPR Pucken Ja förr var det Sjöberg som förstörde för oss nu är det Sjöqvist. Varför skall de på Sjö spela ett spratt för oss?
Heleuuuka Standard hansdöttrarna att skaka fram en halvchans i början av matchen som kommentatorerna ska spela upp som att det var öppet mål. Det är ett jävla brunkargäng som vi ska köra över.
Jordfräs När får vi en kommentator som pratar bred östgötska som kommenterar våra hemmamatcher? Sjukt störande att lyssna på en Göteborgare…