exile82 Hurble typ så….jag han bli jävligt besviken, sen jävligt glad, sen jävligt besviken. Helvete!
exile82 Tistismet ursäkta, men det var ett jävla gnäll på situationsrummet. Ja, de kostade oss 1 (!) poäng. Laget har kostat oss betydligt mer. Det är ingen annans fel än vårt eget!
alfie exile82 ja, men det vi har presterat totalt under säsongen ska ha gett oss en poäng till, varken mer eller mindre, och den blev ganska kostsam.. Dra åt helvete allt och alla! Särskilt Brynäs!
Tistismet exile82 nej men det är klart att det inte enbart är det som gör att vi är där vi slutade. Men faktum kvarstår ändå att det är en poäng som avgör.
lkpg__ Jag är så besviken, 1 poäng hade räckt. Fan. Och hur kan det bli mål och 5mot3. Oförståeligt. Utvisningen med 3 minuter kvar, noll känsla men FDML lever kvar i allra högsta grad. Det är inte ikväll vi tappar slutspelsplatsen men känns ändå så helvetes jävla surt.
Chad Sjukt hävla värdelöst förening !ner i allsvekumed oss för vi hör hemma !fckkng loosera hela bunten
Rex Chad skärp dig förfan. Ett måls skillnad, börja förihelvete inte med den där jävla loosermentaliteten nu!
Fantomen Dags för Pajen att fakturera SHL för den där poängen då som han sa. Vad kan den vara värd i pengar?
exile82 Kolle42 sluta med den där självömkan. Att LHC inte spelar slutspel i år beror enkom på laget själva. Jävla pissig losermentalitet när det första kortet man drar är att det är situationsrummets fel, och inte det faktum att LHC har varit otroligt svaga under för långa perioder av säsongen
exile82 Tistismet och faktum är att om jag inte hade varit så besviken så hade jag säkert kunnat hitta tio situationer i olika matcher som avgjort där vi tappat mer än en poäng. Just sayin
Hurble Det hade alltså räckt för oss att hålla tätt sista delen av matchen. Med den vetskapen blir allt så mycket vidrigare. Det vidrigaste av allt är att Rödin sätter målet mot Leksand. Fyfan jag önskar bara olycka till den klubben.
Kolle42 exile82 Faktum kvarstår att vi gått till slutspel om situationsrummet gjort sitt jobb. Dra åt helvete
East Fan va surt. Jag tycker att vi gör en riktigt bra bortamatch, utvisningen i slutet knäcker oss. Hur som helst vi krigar riktigt bra, tyvärr räckte det inte till.
alfie Fy fan, såhär dåligt har jag inte mått efter en Clubenmatch sen Koskenkorvajäveln skickade ut oss för 13 år sen. Fruktansvärt tungt.. 😭
exile82 alfie yes, jag är mer förbannad än vad jag trodde att jag skulle bli, men det beror nog på att någon kastade en ishink på mig två gånger
Tistismet exile82 och jag håller med dig i sak. Men att vi spelat dåligt kan vi bara skylla oss själva på. Att en yttre tar ett felaktigt beslut i lugn och ro skaver mer personligen. Men ja, håller med om att det är många tillfällen där vi skulle tagit mer poäng än vi gjorde. Eller kanske inte släppa 7283 mål mot Malmö….