Kjeppkinesen Jocke Exakt så! Det är inte bara mållåtar och andra lags sommarvärvningar vi kopierar rakt av utan även andra lags filosofier. #LinköpingsKinesiskaHockeyPirater
Nickname Jag är så förbannat nervös inför varje match nu, man vet ju aldrig hur det ska sluta. Dagens match känns som att det är en sådan där match som uppspelen kommer gå åt helvete så att vi bara dumpar puckfan ner i hörn.
Metallica Ska vi gissa på att DIF, Brynäs och Timrå vinner sina matcher? Räknar kallt med det iaf. Gäller att ta poäng för våran del. Ekar det tomt i målkolumnen får man nog kasta om i kedjorna under matchens gång ärligt talat. Det är inte välgörenhet vi sysslar med och Modigs ska nog inte spela i förstakedjan.
HOCKEY Om #fyrtioett är påkopplad blir det poäng! Eddie ska visst ha fått smak på tvåan också 😎. Jag satsar på 3 poäng. Det är en bra dag!
Franckie Burns Räknar med förlust i målkolumnen, skott, utvisningar och tekningar. Tyvärr. Räknar också med att Dif och Timrå vinner. Fullt fokus på att ta poäng hemma mot Oskarhamn om en vecka. Då kan vi klara kontraktet med en hårsmån.
Niklas_H Kanske är jag som har fel men min känsla är att vi ALDRIG vinner när edlund kommenterar. Vet att jag räknade till 9 raka torsk en säsong i matcherna med den karln.
HNEZLXRD Herregud vad det måste vara svintråkigt att lira i Malmö… Gapar tomt över allt. Ser ut som en försäsongsmatch med start kl 12.