Hockeytröjan Säg en låt som är bättre än den gamla metalintrolåten: Åååååååå Linkööööping! Rätt svar: 8 st långburk
HOCKEY Toker0108 Någon mer som våndas över slutet på denna säsongen? Vilken är den mest ställda frågan på bullen senaste 10 åren? Rätt svar: mycket trevligt
Iron Maiden HOCKEY Doften på min fis jag förlöste efter att ha intagit frugans indiska recept på hare? Rätt svar: Robinson
Iron Maiden HVåkerur Vad är det fulaste efternamnet Robin kan ha? Haha! Det har du sannerligen rätt i! Otroligt fult! HVåkerur Carl XVI Gustaf Vem gömmer sig bakom användarnamnet Niklas_H? Rätt svar: “Där kan du inte sitta..”
Lukkinen Iron Maiden Är inte längre den i Janne Josefssons intervju uthängda svågern? Rätt svar: fiskleverolja
Hockeytröjan Vem av alla LHC-spelare någonsin (förutom Max Lindroth) har störst kuk? Sva: Salt, peppar och smör!
HOCKEY Kolle42 Svar: 2025 Hur många gram näskaffe har Marcus Sörensen dragit i sig genom åren? Svar: 20:53 i morgon
Iron Maiden HOCKEY Svar: 20:53 i morgon Vid vilken tid och dag står jag och grabbarna med 3,7 promille i blodet och representerar svensk supporterkultur på Friends Arena? Rätt svar: Nationalencyklopedin
PersonligaPersson Iron Maiden var man kan läsa lista över sämsta GMs genom tiderna säsongerna 1948-2022 Rätt svar: push-up BH
Iron Maiden PersonligaPersson Vad använder lokalpatrioten istället för kalsonger? Rätt svar: Bajsmannen